Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Kia Cerato 1,5CRDI

Profil slettet

Profil slettet

13-10-2006 kl. 08:11

Har du "dokumentation" på der er klaget over koblingen ved service eftersyn? hvis du har kan du klage til KIA Danmark (det firma der står for importen) for der er ingen tvivl om de skal skifte det på garantien, hvis det er opstået så tidligt i forløbet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-11-2006 kl. 20:22

Hej
Jeg har haft min Kia Cerato 1,5 CRDI i 16 mdr. Den har kørt 48000KM og skal allerede have skiftet kobling. Er der andre som har haft lignede problemer? Jeg har klaget hvergang til service over at den til tider ved høje udendørs temperaturer er utrolig svær at få i 1 gear, men de har ikke kunne finde nogen fejl og Kia vil ikke betale for en bedre gearolie. Jeg kører hver dag mellem Esbjerg og Billund, som jo ikke lige frem er hvor der er vanvittig meget trafik med dertil hørende kødannelse, så det virkelig minimalt hvor meget der slides på koblingen på sådan en tur. Jeg havde før en Renault Laguna 1,8 RN, som jeg havde kørt 292000km i uden at skifte kobling en eneste gang. Det er saftsuseme tidligt synes jeg. Ser frem til at måtte høre andre med samme problem.

Thomas Ihlemann

Thomas Ihlemann
bruger siden
30-05-2004

17-11-2006 kl. 20:22

Jeg mener det samme, jeg ved at KIA Danmark bare betaler!!! Skift værksted!!!