Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

KIA cee’d kæmpe succes

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2007 kl. 15:55

Nu hører man så meget om at KIA cee’d er en kæmpe succes, men hvorfor ser man så næsten ingen på gaden ? er der lang vente tid eller kører der bare ikke særlig mange rundt i KBH området ???? Hvad er de faktiske salgstal for en KIA cee’d ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

29-08-2007 kl. 17:38

Jeg mindes også kun at ha’ set et par stykker eller tre ude i trafikken, men der kan jo godt være solgt en del som ikke endnu er leveret. Salgstal er vel i virkeligheden antal indregistrerede, og så tæller eventuelle demomodeller nok også med.

Med venlig hilsen Kim

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

30-08-2007 kl. 09:07

Hej venner

KIA Cee´d er en succes for KIA - ingen tvivl om det.
Men lad nu tingene stå i perspektiv. For hvad der er en succces for et mærker kan sagtens være en fiasko for at andet mærke.
Det er ikke sikkert at Peugeot ville være tilfreds med 295 solgte biler af et nyt "topprodukt".
Og så lige til det med at man ikke ser dem endnu.
...alle de biler man ser til hverdag er jo biler der er købt igennem de i hvert fald sidste 15 år - så fylder 295 biler jo ikke meget vel.
Ting tager tid. Det er jo ikke sådan at man fra den en uge til den anden ser en Cee´d rundt om hver gadehjørne vel....

Profil slettet

Profil slettet

20-10-2007 kl. 07:59

Jeg har lige købt en Ceed SW, og det skulle være en af de første i landet (altså af SW'erne) Men den almindelige Ceed har jeg også kun set 3 andre af. Men det er også som du selv siger pga. leveringstiderne. Jeg fik godt nok min ved et helt lykketræf efter 5 uger, men ellers fortalte sælger at der går mellem 6-10 uger.

Jeg kender ikke de faktiske salgstal, men jeg talte med en Kia mekaniker i familien og han sagde noget om at de havde forventet at sælge 1900 biler i løbet af 2007, men allerede i september havde de solgt de 1900 biler, og der var de ikke begyndt at sælge af SW'erne.

PS. den køre fantastisk

Profil slettet

Profil slettet

20-10-2007 kl. 11:02

Jeg har nu ventet i over 4 mdr. på min Toyota Aygo og den ser man da rigtigt mange af i bybillede ?

Jeg tror ikke at der er solgt så mange som Kia gerne vil virke som om der er ?