Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Kan det passe?

Martin Nedergaard

Martin Nedergaard
bruger siden
29-11-2009

11-11-2010 kl. 16:53

Hej alle Jeg prøvede lige den anden dag at bremserne svigtede. Jeg kunne trykke pedalen ned uden der skete noget, ikke fedt. Men der skete ikke noget og jeg fik hold på den. Jeg kunne efterfølgende trille hjem, da den ved lav hastighed kunne bremse lidt. Dog kunne jeg hører at det klævrede ude fra hjulet. Jeg sendte den til mekaniker og hans dom var 2 nye bremseklodser og skiver til samlet pris 1940 kr. med arbejdsløn. Det jeg gerne vil vide om det kan være rigtig og om prisen er OK? Ved intet om biler men kunne det ikke være en bremseslange eller mancet (Stave) til meget mindre pris? Alle svar kan bruges! Martin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

14-11-2010 kl. 21:31

Jeg syntes det var billigt sluppet, du kørte jo ikke nogen ned og prisen lyder da også billigt. Du skriver at du intet ved om biler, hvis du overholder service på din bil skulle det ikke kunne ske, så vil det blive opdaget ved service at dine bremser var dårlige.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

15-11-2010 kl. 05:43

Du skal ikke klage over prisen, den er OK.
Jeg går ud fra at din bil kun har skiver på forhjulene, da du kun skriver 2 skiver og klodser, så det kan undre mig at bagbremsen ikke virkede.
Prøvede du at tage håndbremsen, den virker mekanisk og uafhængig af fodbremsen.

Hilsen Lars

Martin Nedergaard

Martin Nedergaard
bruger siden
29-11-2009

17-11-2010 kl. 13:11

Hey, det er min Citroën Saxo fra 1999.
Jeg fik den bremset via motorbrems samt håndbremsen, så den virkede :-)

Godt nok så er jeg tilfrds med prisen. Nu er der så opstået et nyt problem. Den er begyndt at tage 4000 omdrejninger hele tiden. Nogle gange går den dog ned i omdrejninger for så at gå op igen.

Hvad kan det være, noget falsk luft?