Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ingen strøm efter 2 døgn

Tom Kolind

Tom Kolind
bruger siden
23-09-2005

25-09-2008 kl. 12:26

Jeg har lige købt en BMW 530 diesel, rigtig dejlig bil, har bare det problem at jeg fik den i søndags, Tirsdag eftermiddag efter arbejde ville den ikke starte den var helt død i batteriet, prøvede med startkabler det hjalp kun med til at radioen kunne starte, men ikke motoren, øv øv. fik et nyt batteri på jubii det hjalp, men kun til Tordsdag morgen hvor den var galt igen dog var batteriet dog ikke helt dødt men ikke strøm nok til at starte, jeg prøvede igen med startkabler, men heller ikke denne gang var det nok, og det skal her nævnes at mine kabler er meget kraftige og vandt til at trække 95 amp. på min mercedes. Er der nogen der kan komme med et bud på hvad det er der stjæler strømmen, tidligere ejer har tilsyneladende ikke haft disse problemer. Lyset er slukket og resten "burde" vel slukke når jeg tager nøglen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-09-2008 kl. 12:51

Du skal have målt om generatoren lader nok strøm på.Det kan også være din starter som er ved at stå af og så føles det som om at der ikke er strøm nok på.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

25-09-2008 kl. 13:33

Lyder som den fejl, som jeg tidligere har spurgt på herinde.
Måske du kan bruge de svar, som jeg fik, til noget.

http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumReadPost.aspx?PostId=81685&s=batteri+d%c3%b8d&t=0

Tom Kolind

Tom Kolind
bruger siden
23-09-2005

25-09-2008 kl. 14:53

Tak for hjælpen foreløbig blev da noget klogere,... bedst som jeg så sidder og læser indlæg, ringer konen og siger at hun ikke havde problemer med at starte den med hendes nøgle her i eftermiddag... what hvordan kan det lade sig gøre.. mangler min nøgle måske strøm for at koble startspærren fra? der er strøm nok på nøglen til centrallåsen, kan nøglen måske være "Slidt"/ have en defekt.

Allan Jensen

Allan Jensen
bruger siden
16-10-2006

25-09-2008 kl. 22:29

Hej Tom

Det der lyder præcis som mit problem med min 320 D, det var simpelthen nøglen der var problemet. Når jeg brugte den ene nøgle, var det som om der ikke var strøm på batteriet. Men så prøvede jeg en dag med den anden nøgle, og vupti den sprang igang. Jeg fik så bestilt en ny nøgle hos Bmw, og har aldrig haft problemet igen.

(lad mig høre om det er problemet)

Mvh Allan

Tom Kolind

Tom Kolind
bruger siden
23-09-2005

28-09-2008 kl. 11:22

Har nu kørt nogle dage uden problemer med min reservenøgle.... den anden nøgle virker simpelthen ikke!!

Mange tak for div. indlæg det hjalp mig meget.