Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-07-2007 kl. 18:01
Hej Du
Jeg tror ikke du skal være specielt bekymret over sådan en AUdi.
Men der kan måske være lidt elektronik-problemer.
Selve motoren burde der være minimum 400-500.000 km i, hvis den får sine service. Men om turboen står af på et tidspunkt kan jeg ikke udelukke.
MHT plads i bilen, skal du huske på at det ikke er en rigtig st.car.
Det er en livsstils-st.car, hvor pladsen er ret begrænset på bagsædet og i bagagerummet. Det skal du lige være OBS på.
Nu ved jeg ikke lige hvor store dine børn er, men sådan en A4 bliver hurtigt lille.
Men i vil til gængæld være lækkert kørende.......
Jeg tror ikke du skal være specielt bekymret over sådan en AUdi.
Men der kan måske være lidt elektronik-problemer.
Selve motoren burde der være minimum 400-500.000 km i, hvis den får sine service. Men om turboen står af på et tidspunkt kan jeg ikke udelukke.
MHT plads i bilen, skal du huske på at det ikke er en rigtig st.car.
Det er en livsstils-st.car, hvor pladsen er ret begrænset på bagsædet og i bagagerummet. Det skal du lige være OBS på.
Nu ved jeg ikke lige hvor store dine børn er, men sådan en A4 bliver hurtigt lille.
Men i vil til gængæld være lækkert kørende.......
Profil slettet
23-07-2007 kl. 23:41
Lige netop motoren er nok ikke det du skal bekymre dig om. Minimum 0.5Mkm skal den holde til. Hallo. Det er jo en Audi motor for den da. Der er andre kvalitetsbiler i segmentet efter skiftet fra fransk eller koreansk. BMW laver jo som bekendt de bedste motorer (minus hybrid og motorer under 1.0). Prøv den populære 320D. Super bil. Passat. (fås også med 130TDI 6g = samme som i Audien). Avensis. I de 2 sidste kan du få 2 klapvogne ind i stc. modellerne