Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-11-2008 kl. 14:35
Jeg er helt på linie med Ole Kock, og brugte selv denne fremgangsmåde da jeg købte vores Mitsubishi Carisma 1,8 GDI LX EXE for 3½ år siden. Den var da lige 5 år gammel og havde lige rundet 200000 km.
Den havde altså i snit kørt 40000 km om året, og det er i sig selv en rimelig garanti for at den har kørt lange stræk hvor slid på købling, gearkasse, bremser, ophæng er meget mindre end hvis man konstant kører rundt med en halvkold bil.
Den har nu kørt 340000 km og udover et baghjulsleje og en brændstofpumpe har jeg fortsat ikke haft problemer med andet end normale sliddele.
Tilbage til dit spørgsmål : Jo !!!
Hvis du finder en bil der har kørt ca 30000-40000 km om året, så kan der være masser af bil og masser af kilometer tilbage endnu.
Dvs du skal kigge efter en 2003-2004`er med 200000 på tælleren.
Sidst rettet: 30/11-08
Sidst rettet: 30/11-08
Den havde altså i snit kørt 40000 km om året, og det er i sig selv en rimelig garanti for at den har kørt lange stræk hvor slid på købling, gearkasse, bremser, ophæng er meget mindre end hvis man konstant kører rundt med en halvkold bil.
Den har nu kørt 340000 km og udover et baghjulsleje og en brændstofpumpe har jeg fortsat ikke haft problemer med andet end normale sliddele.
Tilbage til dit spørgsmål : Jo !!!
Hvis du finder en bil der har kørt ca 30000-40000 km om året, så kan der være masser af bil og masser af kilometer tilbage endnu.
Dvs du skal kigge efter en 2003-2004`er med 200000 på tælleren.
Sidst rettet: 30/11-08
Sidst rettet: 30/11-08