Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Import Civic 2.0i Sport

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

27-07-2006 kl. 23:33

Uden at kende ret meget til hvad sådan noget koster I afgift, kunne jeg forestille mig at der ikke er store at hente økonomisk i forhold til den nye model (måske tværtimod). De to modeller på det danske marked som ligger tættest, 5-dørs 1,6 ES og 3-dørs Type-R kostede jo så vidt jeg husker omkring 235.000 og 355.000. Den du overvejer at importere kan vel nemt ha’ kostet 300.000 (rent gæt) hvis den havde været til at få fra ny i DK, så prisen på en lettere brugt er sikkert ikke meget ved siden af den en helt ny nå der skal danske plader på. Præstationerne på den 2,0i Sport og så den nye Civic 1,8 er jo meget tæt på hinanden, men hvis du ikke kan lide designet på den nye er det selvfølgelig ikke en løsning. PS. Der er noget afgifts beregning på importerede biler på www.bilpriser.dk men 2,0i Sport er ikke med. Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-07-2006 kl. 07:49

Har også kigget lidt på bilpriser.dk, men hvad er Jeres erfaringer på den vurderede pris efter afgift?

Profil slettet

Profil slettet

28-07-2006 kl. 07:49

Hejsa! Er blevet meget forelsket i en Honda Civic Type R, men den mangler alstå et par bagdøre, så jeg har været på udkig efter noget tilsvarende, herunder måske importere en Honda Civic 2.0i Sport (160 Hk) fra 04/05 fra Tyskland. Det eneste jeg ikke kan finde ud af hvad jeg kan forvente i afgift da det ikke er muligt at finde en og sammenligne med herhjemme;-( Kender nogen derude modellen og muligt pris vil jeg meget gerne høre noget omkring bilen. Jeg har ogås kig på Corolla TS fra samme årgang, og hvis I også har erfaringer med denne må I også sige til. Hvad kunne ellers være alternativer i denne Hot-Hatch-Klasse?