Bilbasen Forum
Import af brugt bil
Jon Andersen
bruger siden
11-01-2025
11-01-2025 kl. 09:23
Er der nogen der har tommerfingerregel for hvad den koster. Hvis den i det pågældne land koster 29.000 EUR som ny og sælges for 5000 EUR til mig?
J R
bruger siden
13-12-2013
11-01-2025 kl. 13:28
Men er det en speciel udstyrs model eller har den kørt ufatteligt lidt eller hvad er ideen i at hente den i udlandet?
Du kan jo få en hos forhandlerne for alt imellem 30.000 og 90.000 her hjemme afhængig af motor og udstyr.
Giver du 5k EUR plus afgift og hjemtransport, så er der vist ikke alverden at spare.
jan Jørgensen
bruger siden
31-01-2019
08-06-2026 kl. 14:21