Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvilken bil?

Profil slettet

Profil slettet

23-09-2005 kl. 13:20

Hejsa. Jeg arbejder hos Suzuki. Synes du skal vælge en anden vogn - medmindre det er til at hente basser i om søndagen... Teknologien i Alto'en er lidt gammel. - og 1.1 motoren er halvdød.. Den støjer ved motorvejskørsel. Men en driftsikker bil... Ville vælge den nye Ignis Se Sport. Eller Swiften, de er i orden:-)....

Mvh. Klaus

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

24-09-2005 kl. 17:20

Hej Klaus,
Jeg er lidt nysgerrig med hensyn til Suzuki.
Hvordan er kvaliteten og priser på reservedele på sådan en f.eks. Swift??
Jeg syntes, at den nye Grand vitara er rigtig flot og lækker :-)Den skal nok blive en sællert. Mvh. Jakob.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

24-09-2005 kl. 19:14

En af de ældre brugte er bedst. Lige netop de to brugte du nævner er kendt for at være ekstremt driftsikre. Og det kan Alto ikke hamle op med. Jeg ville dog vælge Toyotaen.

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

24-09-2005 kl. 19:14

Jeg har en kollega, som lige har skrotet sin gamle bil pga. rust, hvorfor den ikke kan synes.

Han skal nu have ny bil.

Men han ved ikke, hvad han skal vælge. Det skal være en lille økonomisk bil i størrelse af Mazda 323, Toyota Corolla, Suzuki Alto osv.

Men problemet er så, om man skal vælge en helt ny Suzuki Alto eller en 6-8 år gammel brugt af de mere kendte mærker. En ny Alto på en længere løbetid i banken eller en brugt med kortere løbetid. Hvad er bedst?

Kenn