Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Honda Accord cupe???
Profil slettet
22-12-2010 kl. 21:32
Hey Alle.
Er der nogen der har erfaring med Honda Accord Cupe 2,2 umiddelbart en lækker bil for få penge. Underligt man ikke har hørt mere om den?
Per Mørch
bruger siden
08-03-2005
22-12-2010 kl. 21:50
Hej Tue.
I det hele taget er Honda underkendt i Danmark, jeg har altid undret mig. Har selv kørte Honda siden 78 og Har nu en Honda Civic 1,8 Sport I- Shift. Jeg havde før den en Honda Accord 2,0 IEs som også fandtes som coupe. Honda Accord er noget af det mest drift sikre du kan få ifølge mange udenlandske statestikker. bla. UK. Jeg købte min Accord i Tyskland for der er et meget større udvalg, Har købt flere af mine Hondaér der. Se bla. hvad du kan få på www.mobile.de
Køb blot Accorden det vil du ikke fortryde!
Venlig hilsen
Per
I det hele taget er Honda underkendt i Danmark, jeg har altid undret mig. Har selv kørte Honda siden 78 og Har nu en Honda Civic 1,8 Sport I- Shift. Jeg havde før den en Honda Accord 2,0 IEs som også fandtes som coupe. Honda Accord er noget af det mest drift sikre du kan få ifølge mange udenlandske statestikker. bla. UK. Jeg købte min Accord i Tyskland for der er et meget større udvalg, Har købt flere af mine Hondaér der. Se bla. hvad du kan få på www.mobile.de
Køb blot Accorden det vil du ikke fortryde!
Venlig hilsen
Per
Dette indlæg blev 23-12-2010 00:33 redigeret af dets forfatter.