Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hjælp
Profil slettet
24-04-2011 kl. 08:00
Ang. 2010 Ford Focus 1,6 TDCi 90 Trend st.car 5d
hej bilbasen
Min far har en Chevrolet Nubira fra 07, det er en 1,6 benzin med 109 heste, for ca 14 dage siden stod alle hans 4 fjedre af, det ville koste ham 8000kr at få skiftet, igår, 23.04-11 efter han var kørt på arb, ville den pludselig ikke i gear, mærmere forklaret, den gik i gear men trak hverken frem eller tilbage, så han måtte lade den stå. Vi har forsøgt at ringe til sælgeren, Hofka i Birkerød, men de afviser alt da bilen kun er dækket af fabriksgarantien i 3 år. Er det nogen herinde som ved hvad man kan gøre eller hvem man kan klage til? Ifølge mig selv synes jeg det er væsentlig alvorlige ting som der er galt og at der må være nogen former for hjæp at hente et sted? Spørgsmålet er bare hvor? HJÆLP...
Profil slettet
24-04-2011 kl. 11:46
Hej Espen
Jeg forventer ikke at der er nogen former for garanti når denne er udløbet efter 3 år. Det mit spørgsmål gik ud på var om der var et sted man kunne søge om hjælp eller rådgivning om hvordan man skal forholde sig omkring det, da det ikke er normalt at alle 4 fjedre står af på samme tid og så efter kun 4 år og 75.000 km. Ang gear-kassen, så er fejlen fundet og ordnet her til formiddag.
Danijel
Jeg forventer ikke at der er nogen former for garanti når denne er udløbet efter 3 år. Det mit spørgsmål gik ud på var om der var et sted man kunne søge om hjælp eller rådgivning om hvordan man skal forholde sig omkring det, da det ikke er normalt at alle 4 fjedre står af på samme tid og så efter kun 4 år og 75.000 km. Ang gear-kassen, så er fejlen fundet og ordnet her til formiddag.
Danijel