Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hjælp mig..

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 23:30

jeg synes bare dækstørrelsen på Audi´en skræmmer mig - er det ikke dyrt at skifte dæk på sådan en bil? Umiddelbart tiltaler Suzuki´en mig, for jeg synes faktisk, at 15" fælge er ok, hvis det dog er nogle smarte alu. der er på sådan én?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

16-05-2006 kl. 09:00

Sikke nogen useriøse svar og spørgsmålet er lige så latterligt, tænk at bruge tid og plads på den slags !
du skal naturligvis købe en Toyota, ligegyldig hvilken model eller alder, du vil aldrig kunne finde noget bedre(måske en anden toyota??), glem alt andet,kun en bil er guddommelig TOYOTA, læs selv andre indlæg her på siden, og du vil blive overbevist!!

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

18-05-2006 kl. 08:52

Jeg synes du skal købe Alto´en. Og så skal du få sat en propel på taget af bilen, og så kan du jo flyve til arbejde f.eks. Det er altså ret praktisk om morgenen når der er myldretrafik...

Og så vil folk på jorden sige: "hvad er det der kommer deroppe?" " er det et fly?" " nej det er det ikke! Det er L.K.s Alto...

ret blæret ikke.... Jeg sidder sgu lige og overvejer tanken.... ;-)

Profil slettet

Profil slettet

18-05-2006 kl. 12:24

Tak - nu har jeg fået det bekræftet. Det er et uundværligt forum dette her. En særlig tak skal lyde til dig Martin N. Det var simpelthen den ultimative løsning du kom med. Alto´en med propel er sat i produktion. Jeg har bestilt den med vinger også - så slider det også mindre på de voldsomme 14" alufælge jeg skal have på den.....

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2006 kl. 09:13

Jeg har efterhånden erfaret, at Bilbasen er et ret godt sted at udveksle erfaringer, da det er min opfattelse, at der sidder særdeles dygtige personer ude bag skærmene i det ganske land. Jeg finder det derfor naturligt, at stille jer et ret så alvorligt spørgsmål her i forum. Jeg har i gennem længere tid kigget på både den nye Suzuki Alto og Audi RS6 Avant, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken en jeg skal vælge. Jeg håber så inderligt, at der må være en her i dette superforum, der kan hjælpe mig med at træffe mit valg.
På forhånd tak.....