Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
har besluttet mig
Profil slettet
15-07-2003 kl. 10:53
okay...ja har fået at vide at golfen er en kanon god bil som ikke går ned i pris hvilket er et plus.
Nej jeg går ikke efter sport typer, det er ikke mig....
men jeg holder jo også øje med golfen hvis nu en 94 elller 95 måske 96 kommer frem, til en rimelig pris, så er den hjemme...
Siden du kender til golfen, hvilke fejl har den bpde store og små fejl, og hvordan kører den (motor, og styring).
Nej jeg går ikke efter sport typer, det er ikke mig....
men jeg holder jo også øje med golfen hvis nu en 94 elller 95 måske 96 kommer frem, til en rimelig pris, så er den hjemme...
Siden du kender til golfen, hvilke fejl har den bpde store og små fejl, og hvordan kører den (motor, og styring).
Profil slettet
15-07-2003 kl. 11:24
Efter at have spurgt en masse forhandlere og mekanikere om råd til den perfekte bil, og jeg er nået til ende...
Den perfekte bil er enten Honda Civic fra 95-96 eller en Mazda 323f 1,5 også fra 95-96, de to biler har første prioritet, dernæst kommer WV golf, nissan primera...
Nogen der har nogle af disse biler og hvordan er det at kører dem!!??
Den perfekte bil er enten Honda Civic fra 95-96 eller en Mazda 323f 1,5 også fra 95-96, de to biler har første prioritet, dernæst kommer WV golf, nissan primera...
Nogen der har nogle af disse biler og hvordan er det at kører dem!!??