Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Gulpladebil: Honda FR-V, Fiat Multipla og.....
Profil slettet
17-07-2007 kl. 12:13
Hej.
Jeg er på jagt efter en bil på gule plader med tre sæder foran, dog ikke en varevogn.
Jeg har indtil videre fundet Honda FR-V, og Fiat Multipla.
Er der nogen der kender til andre biler á la dem jeg her har nævnt?
Venlig hilsen
Rene
Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004
17-07-2007 kl. 14:59
Hej Rene!
Du kan hos fx. Vonge i Silkeborg købe et 3. sæde til mange på guleplader dog ikke fx. den lækre Altea!. Det er dog ikke helt billigt. Ved at et 3 sæde til min Picasso koster:
De laver som allerede nævnt et tredje sæde, det koster åbenbart 4450kr. eks moms, det er muligt at montere det selv, alternativt kan de gøre mod betaling 4 timer a 390kr eksl moms
Vare.nr...Tekst..................................Pris ex.moms monterings tid
12703....Citroeng Picasso m /hoftesele........................4.450,- 4 timer
12704....Citroeng C8 til armlæn i bil m/hoftesele..........4.450,- 4 timer
12705....Citroeng C8 uden armlæn i bil m/hoftesele.....4.450,- 4 timer
Jeg har ikke noget speciel stor røv *GGG*, men jeg synes ikke at Hondaen byder på speciel god sidekomfort. Sæderne føles smalle og "klemmer". Ydermere har du fornemmelsen af at sidde helt oppe imod dørsiden!.
Husk at priserne på guleplader har fået et ordentligt gok opad!. En FR-V 1,8 benzin koster med moms 198.000,-. En Civic 1,8 på hvideplader koster 249.000,-. For at undgå for stort værditab bør du købe en diesel på guleplader og den koster 253.000,-.
Tænk dig godt om!. Jeg kører selv på guleplader og synes det gjorde lidt ondt i økonomien da girokortet på vægtafgiften kom: DKK 9.070,- (diesel/guleplader). Den betales ikke halvårligt som på hvideplader!.
Mvh Morten
Du kan hos fx. Vonge i Silkeborg købe et 3. sæde til mange på guleplader dog ikke fx. den lækre Altea!. Det er dog ikke helt billigt. Ved at et 3 sæde til min Picasso koster:
De laver som allerede nævnt et tredje sæde, det koster åbenbart 4450kr. eks moms, det er muligt at montere det selv, alternativt kan de gøre mod betaling 4 timer a 390kr eksl moms
Vare.nr...Tekst..................................Pris ex.moms monterings tid
12703....Citroeng Picasso m /hoftesele........................4.450,- 4 timer
12704....Citroeng C8 til armlæn i bil m/hoftesele..........4.450,- 4 timer
12705....Citroeng C8 uden armlæn i bil m/hoftesele.....4.450,- 4 timer
Jeg har ikke noget speciel stor røv *GGG*, men jeg synes ikke at Hondaen byder på speciel god sidekomfort. Sæderne føles smalle og "klemmer". Ydermere har du fornemmelsen af at sidde helt oppe imod dørsiden!.
Husk at priserne på guleplader har fået et ordentligt gok opad!. En FR-V 1,8 benzin koster med moms 198.000,-. En Civic 1,8 på hvideplader koster 249.000,-. For at undgå for stort værditab bør du købe en diesel på guleplader og den koster 253.000,-.
Tænk dig godt om!. Jeg kører selv på guleplader og synes det gjorde lidt ondt i økonomien da girokortet på vægtafgiften kom: DKK 9.070,- (diesel/guleplader). Den betales ikke halvårligt som på hvideplader!.
Mvh Morten
Anders Svejgård
bruger siden
06-01-2004
24-09-2007 kl. 11:31
Jeg har en FR-V, kan klart anbefales ;o)
Det midterste sæde kan skubbes tilbage, så der ER faktisk OK komfort på dette sæde også.
/ @nders
Det midterste sæde kan skubbes tilbage, så der ER faktisk OK komfort på dette sæde også.
/ @nders
Profil slettet
24-09-2007 kl. 18:19
Jeg har også en FR-V.
Jeg bliver mere og mere tilfreds, og så er pladsen faktisk ikke så trang medmindre der er tale om rigtig store mennesker.
Bilen kan klart anbefales.
Hilsen Henrik
Jeg bliver mere og mere tilfreds, og så er pladsen faktisk ikke så trang medmindre der er tale om rigtig store mennesker.
Bilen kan klart anbefales.
Hilsen Henrik