Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

GARANTI er 3 år og ikke een dag længere!

Ingolf Jensen

Ingolf Jensen
bruger siden
14-07-2008

28-07-2010 kl. 21:00

Ang. 2007 Hyundai Sonata 2,0 CRDi GL 4d Bilen havde Kørt 62000, da den døde totalti Elbtunnel - på vej til ferie!! Den er serviceret efter servicehæftet for hver 15000 km. Garanti 3 år ER 3 år og ikke een dag længere iflg Hyundai! 12 april var jeg hos forhandler efter udsættere, de kunne ikke se noget i computer, 8 dage efter garantiens udløb gik luftmassemåler itu, måtte skiftes i Tyskland, delen kostede kr 2600 plus følgeomk. ialt 4400 dkk jeg ansøgte om kulancemæssig erstatning via forhandler i Middelfart, idet jeg havde påpeget udsættere i god tid inden 3 års garanti ophørte 25.4. fik afslag i dag, jeg fik at vide at Hyundai yder 3 års garanti og der går grænsen knivskarpt. jeg havde forventer at de havde været mere kulante og ydet erstatning for i det mindste delen til 2600 kr eller en del heraf. Jeg har lige måtte skifte solskærm til kr. 1500,- håber ikke der kommer flere ubehagelige overraskelser. Jeg vil nok ikke købe flere Hyndai efter denne oplevelse.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-07-2010 kl. 22:26

Det forstår jeg godt efter den behandling. Køb en ny Kia med 7 års garanti.
Hyundai ejer Kia men lad ikke det hindre dig. Du har været meget uheldig for Sonata er ellers en bundsolid bil, bedre held med din næste bil ønskes herfra.

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2010 kl. 20:10

Ej, hvor er i bare smålige. Der går en lille ting efter tre år og så vil i ikke betale. Det er til at grine af :-) Tror i det gået bedre ved SMC-Gruppens biler??? Noooooot ... og nej .... kører hverken Hyundai eller de andre nævnte. Men 3 år er sg da 3 år ...

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2010 kl. 20:11

Dette indlæg blev 29-08-2010 20:17 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2010 kl. 21:01

Hvad hyler du over. Du fik da lavet tingen ... hvor smålig kan man være.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

30-08-2010 kl. 10:29

ENIG MED IB.

Hvad havde du tænkt dig ??
Hvis du ikke vil have sådan een oplevelse, så skal du køre med bussen :-)

Nåår, nej, der gælder buskortet også KUN frem til en hvis dato og ikke mere