Bilbasen Forum
Forskellen på AUDI A6 2,0 & 2,7 & 3,0 - hvilken er bedst ?
Profil slettet
22-07-2009 kl. 19:47
Profil slettet
22-07-2009 kl. 21:03
Profil slettet
22-07-2009 kl. 21:06
Profil slettet
22-07-2009 kl. 22:36
Endnu en gang tak for hurtigt svar - har lige et par spørgsmål mere i forhold til det du beskriver ?
Ved du tilfældigvis om din chef, har haft bilen fra helt ny ? og i hvor lang en periode afskrivningen er fortaget over ?
Mvh. Morten
Profil slettet
22-07-2009 kl. 22:54
Så den korte version: køb 2.0TDI med manuel og chip den og du er under 300000 kr. for sådan en bil. Eller hvis du er omkring 400000 kr. så ville jeg vælge den nye A4 med 143 commonrail - der vejer mindre og kører længere på literen og er mere frisk pga. mindre vægt - men som også vil have en højere afskrivning da det er en nyere og dyrere bil.
Sidst rettet: 22/7-09
Profil slettet
22-07-2009 kl. 23:02
sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007
13-08-2009 kl. 10:44
Profil slettet
15-08-2009 kl. 14:26
Takker for dine svar, det ser lovende ud mht. Service specielt ud fra den baggrund og erfaring du måtte have i forhold til at bruge dem dagligt til så hårdt et erhverv som taxa. Jeg går ud fra vi taler om smme type motor altså 2,0 disel , 2,7 disel og 3,0 disel som du også selv kører i ? omkring 350.000,- er da ikke på nogen måde realistisk for en 3.0 TDI fra 2006 og frem med max 100.000 på klokken ? eller hvordan at forstå ?
Tak for hjælpen på forhånd !
Mvh. Morten
Profil slettet
19-08-2009 kl. 20:45
Takker ligeledes for dine svar, jeg syntes også at der efterhånden kan findes en del gode agomenter for 2,0 TDI, Men 3,0 TDI er jeg dog mere en sikker på at den samlede kørerglæde alt andent end lige vil være usamligeneligt under alle omstændigheder ! De samlede økonomi kan jeg dog stadig ikke gennemskue - trods alle de mange svar der er kommet løbende. Afskrivning - salgsbarhed - efter 1 - 2 år OSV.