Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ford Mondeo 2.0 145 Amb.

preben sørensen

preben sørensen
bruger siden
17-02-2005

26-07-2006 kl. 16:20

hej har selv købt en mondeo 1,8 ambiente fra 2001.det er en meget velkørende bil,køreegenskaber findes nok ikke bedre i denne prisklasse.jo det er rigtig med rust fik selv skiftet 2 døre samt malet inden lev.men ford tager dette problem med glans og du behøver ikke være bange hvis der kommer kantrust efter at bilen er levert for de udbedre det op til bilen er 12 år gammel.også selvom du ikke rustbeskytter.jeg er meget glad for min mondeo,selvom der var lidt at reklamere over under garantien.tandstang,forlygte remstrammerhjul.men nu kører den uden nogle problemer.så disse tre ting kan du jo være opmærksom på .hilsen preben.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-07-2006 kl. 17:01

Rust, og elfejl... Hjullejer osv, men det går jo også på andre biler,... Rusten er også i begge "klapper", og udvendige siderudelister, hvor det bobler indenunder...ved Elfejl kommer den er en lampe i instrumentbordet, så det er til at finde ud af... Fin vogn ellers...

Philip Kors

Philip Kors
bruger siden
11-07-2006

27-07-2006 kl. 20:23

Tak for svarene

Philip Kors

Philip Kors
bruger siden
11-07-2006

28-07-2006 kl. 12:06

Hej med jer!

Jeg er ved at anskaffe mig en brugt Ford Mondeo 2.0 Ambiente 4 dørs med 145 HK, som har kørt 169.000 km og er registreret første gang i juli måned, 2001.

Jeg har søgt efter tidligere tråde her i forumet om netop denne bil.
Jeg har dermed fundet ud af, at jeg skal lægge mærke til rust under dørerne samt malingen på de indvendinge dørhåndtag, som kan ryge af.

Men er der andre ting, jeg bør være opmærksom på?

Nogle nytte ting I kan fortælle mig?
Er der personer her inde, som kan fortælle mig nogle fif om denne bil?

Hilsen Philip