Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ford kampagne (Fusk)
Profil slettet
05-07-2009 kl. 00:57
Sidder og tænker.....(det var ligegodt fandens) En venlig person gjorde mig opmærksom på en ford kampagne som køre nu. kunne godt bruge en C-max til 218.600kr. Men på fords side står der udsolgt....hmm når jeg søger i bilbasen finder jeg C-max biler med kampagne udstyr som har gået imellem 2-5000km til en pris imellem 239-249000kr. Som jeg anskuer det er disse biler skrevet ind som demo biler...altså nogle af ford forhandlerne har selv taget en kampagne bil som demobil og vil nu gerne tjene omkring 40-50.000kr. Er ikke sikker på at det var Ford danmarks ide med det her. Skulle vel gerne komme potentielle bilkøbere til gavn og ikke en forhandlers lomme smerter. Ja jeg synes det virker mistænkeligt. Men hvis dette er tilfældet, ja så skal man måske bare ikke købe nogen som helst ford....for her er der tydeligt slinger i valsen. Ford Danmark må jo ikke kunne styre sine forhandlere. Andre end mig der har samme oplevelse af denne kampagne?? Mvh
Profil slettet
05-07-2009 kl. 17:22
Markedet fungere efter udbud og efterspørgsel.
Måske gik alt for stærkt med salg af modellen til den billige pris, og valgte hurtigt at hæve prisen til det matcher udbud og efterspørgsel igen.
Men nu er du bekendt med markedets tidligere pris, og kan bruge det som forhandlings udgangspunkt.
Måske gik alt for stærkt med salg af modellen til den billige pris, og valgte hurtigt at hæve prisen til det matcher udbud og efterspørgsel igen.
Men nu er du bekendt med markedets tidligere pris, og kan bruge det som forhandlings udgangspunkt.
Profil slettet
05-07-2009 kl. 20:17
Hej lars. Har nu fået opklaret hvad det gik ud på. forklaringen var at der kun var ganske få biler i landet af denne type og var produceret i 08. Har idag købt en C-max med hele dynen til 247.000 og er meget tilfreds. Bilen køre som en drøm, så føler mig lidt heldig alligevel, set op imod før pris og at jeg var nød til at have denne model pga min højde, benlængde, og en stiv og ubøjelig ryg. mvh