Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Focus Vs. Astra
Morten KD
bruger siden
05-12-2005
04-01-2006 kl. 13:47
Hvis Octavia 2.0 TDI er for dyr, skal du da bare tage den næstbedste - 1.9 TDI..... - koster det sammen som Ford og Opel ;-)
Venligst/
Morten
Venligst/
Morten
Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004
06-01-2006 kl. 20:07
...helt klart Focus.
Alle diverse biljounalister roser Focus´en til skyerne og kalder den "konge af Golf-klassen" - lige med undtagelse af den helt igennem suveræne nye Seat Leon naturligvis - den har ingen konkurrence. Men Leon fås desværre ikke som stationcar.
Jeg ville helt klart vælge Focus´en. Jeg har været på bane med Focus, Astra, C4, 307, Leon, Golf, Alfa 147, Mazda 3 mv.... - og Astra´en faldt helt igennem, og Leon var suveræn.
1,8TDCi har jeg selv tidligere haft som bil - og var meget glad for den. Det var dog den gamle model - men stadig den samme motor. En helt igennem kratfuld motor med rigeligt overskud. Og så er der ikke nogen problemer med motoren heller.
Vælg Focus´en.
Alle diverse biljounalister roser Focus´en til skyerne og kalder den "konge af Golf-klassen" - lige med undtagelse af den helt igennem suveræne nye Seat Leon naturligvis - den har ingen konkurrence. Men Leon fås desværre ikke som stationcar.
Jeg ville helt klart vælge Focus´en. Jeg har været på bane med Focus, Astra, C4, 307, Leon, Golf, Alfa 147, Mazda 3 mv.... - og Astra´en faldt helt igennem, og Leon var suveræn.
1,8TDCi har jeg selv tidligere haft som bil - og var meget glad for den. Det var dog den gamle model - men stadig den samme motor. En helt igennem kratfuld motor med rigeligt overskud. Og så er der ikke nogen problemer med motoren heller.
Vælg Focus´en.
Profil slettet
06-01-2006 kl. 20:07
Hej
Jeg står og skal vælge ny firmabil, valget skal stå mellem
Ford Focus Trend plus 1,8 TDCI st. car
Eller
Opel Astra Enjoy 1,7 CDTI st. car
Lad mig høre jeres mening.
Mvh.
Martin
Jeg står og skal vælge ny firmabil, valget skal stå mellem