Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fantastiske Kia Cee'd - nu med garanti ;-)

Søren Rævdal

Søren Rævdal
bruger siden
15-07-2004

17-01-2008 kl. 20:41

Ang. 2007 Kia Cee´d 1,6 CRDi Exclusive 5d Jeg købte en Kia Cee'd 1,6 CRDi Exclusive i maj 2007 og det eneste dårlige jeg kan nævne i den forbindelse er forhandleren! Bilen er en fornøjelse at kører og den har alt det udstyr man kan tænke sig - både sikkerhedsmæssigt med maximale 5 stjerner i Euro NCAP karakter og komfortmæssigt. At den så - som den eneste bil nogensinde - har fået 6 stjerne i FDM + lige er blevet kåret som testvinder i et skarpt felt på 6 biler som bl.a. talte VW Golf, Peugeot 308 og Toyota Auris - fortæller vel selv den mest skeptiske og forstokket, at der intet er i vejen med en Kia - i hvert tilfælde ikke en Cee'd der jo som bekendt produceres i Slovakiet af de samme materialer og underleverandører som resten af de europæiske biler. Men skal jeg være ærlig, så kunne jeg for 1 år siden aldrig havde drømt om at købe en Kia!!! Det ændrede de første omtaler af bilen dog, hvor de 7 års garanti ligesom var det der trak - og en prøvetur kunne man jo altid ta' - hvilket jeg gjorde - samme dag som jeg var ude og teste 4 andre alternativer i samme klasse - og der var absolut ingen tvivl - Kia Cee'd 1,6 CRDi Exclusive var den bedste i det selskab :-) Og så har jeg lige fået installeret Webasto oliefyr med den nye T100 fjernbetjening - luksus, men med det kørselsbehov jeg har om året, er det sgu dejligt at kunne sætte sig ud i en varm og kørerklar bil. Næste projekt er sommerfælge, men der er lige et par dage til.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-01-2008 kl. 21:40

Hej!
Jeg er enig - det er en velkørende bil (har også haft en prøvetur i en 1,6 diesel). Du skriver at det eneste dårlige du kan nævne er forhandleren. Hvordan skal det forstås?
Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg