Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Den nye Fiat Bravo

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2008 kl. 20:09

Er der andre end mig, som finder den nye Bravo utrolig smuk? Det vil jeg næsten tro. Det der slår mig næsten endnu mere end det smukke design, er den utrolige "mængde" bil man får fra 180.000. Det er jo priser på Kia niveau - men jeg føler der er mere "substans" i Fiat'en. Et kig på Bravo'ens lækre kabiner afslører en klasseforskel i forhold til Ceed føler jeg. Jeg kører ikke Fiat idag - men efter at have læst eksempelvis Bilmagasinets rosende brugtvognstest af Fiat Panda (få fejl - ingen rust), føler jeg mig lidt fristet af Bravo'en. På tysk tv reklamerede Fiat iøvrigt med 5 årsgaranti eller 500.000 km. Er der nogen som har købt en Bravo og hvad er jeres erfaringer? Jeg kunne godt tro T-jet benzin-motoren med de 150 HK ville køre formidabelt. Ellers var der jo den 120 HK 1,9 dieselmotor til rimelige penge også.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

12-01-2008 kl. 20:27

Har prøvekørt bilen flere gange. Indtil videre må jeg give dig ret. Den er pæn (især i sport udgaven), men jeg synes faktisk at man får for lidt for pengene i Dynamic I modellerne!

De 5 år er ikke i DK, men i både Tyskland og Italien er denne garanti en del af pakken.

Vil dog sige at bilen giver føreren et dårligt udsyn ved orientering bagud (kan godt se at de italienske veje ikke vrimler med cyklister). Udover dette har jeg set et lidt "skvattent" midterkonsol forrest og Ingen manuel åbning af bagklap.

Udover disse, så er bilen ganske fantastisk at køre i, stille, ingen skramlen fra Plast, og rigtigt god komfort og køreegenskaber.

Jeg har selv haft en Panda, men du må ikke sammenligne Fiat i supermini segmentet, med Fiat i NOGLE andre segmenter: Fiat har skabt nogle af verdens suverænt bedste minibiler!

Har endnu ikke købt en, men det varer ikke længe

Kasper Olsen

Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005

14-01-2008 kl. 09:00

Hej (profil eksisterer ikke længere) ??

Jeg har læst et flere tests af bilen.
De klagede alle over et klimaanlæg, der ikke fungerede tilfredsstillende.

Den ene benzin (120 HK) og den anden den lille diesel.

Det er da tankevækkende....

/Kasper

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

16-01-2008 kl. 08:37

Virkede da fint i dem jeg kørte...

Profil slettet

Profil slettet

01-02-2008 kl. 16:53

har selv en Panda, det er bare en super kvalitet til de penge. De går aldrig i stykker.

Har os haft fiat før, det kan bare noget især med de små biler. Men den nye Bravo tror jeg nu også er en god bil, stiloen var jo i og for sig også god. Har selv haft en.

Go for it.