13-08-2010 kl. 00:50
Nu har jeg lige siddet og læst Motors augustnummer, heri var på siderne 80 til 81 en artikel om dårlig rustbeskyttelse - Når det går for hurtigt hedder artiklen. I den forbindelse kom jeg til at tænke på mine dårlige oplevelser med PAVA i Risskov repræsenteret ved RYDBERG & SØN AUTOCENTER A/S, hvor det som det også er beskrevet i Motors artikel sikkert er ”gået for hurtigt”.
Jeg fik inden jeg hentede min dengang helt splinternye bil denne undervognsbehandlet ved RYDBERG & SØN AUTOCENTER i Risskov. Det skulle have været en komplet PAVA behandling, det var i hvert fald det jeg betalte for! Knap 4 år senere da jeg skulle have bilen undervognsbehandlet igen, fik jeg mig noget af et chok - Det viste sig at inderskærmene aldrig havde været afmonteret ved den såkaldte komplette PAVA behandling ved RYDBERG & SØN AUTOCENTER i Risskov, skærmene var derfor ikke PAVA-behandlet! Jeg havde selv tidligere observeret det ene af hjulene var smurt ind i PAVA på bagsiden, så det har enten været lagt i en gang PAVA, eller også har det aldrig været taget af bilen!
Jeg kontakter selvfølgelig forhandleren hvor jeg havde købt bilen og RYDBERG & SØN AUTOCENTER der havde undervognsbehandlet bilen, men uden held. Jeg bliver i stedet sendt videre til PAVA’s hovedkontor hvor jeg taler med Tom Nielsen som er salgschef/teknisk rådgiver ved PAVA i Danmark. Han er overhovedet ikke var lydhør overfor mine argumenter. Da jeg havde fået bilen givet anden omgang rustbeskyttelse var bevismaterialet, de ikke rustbehandlede områder, så at sige væk. Og udsagnet fra afdelingen der havde givet bilen den anden undervognsbehandling, også en PAVA-afdeling, lod heller ikke til at have nogen indflydelse på hverken PAVA og Tom Nielsen eller RYDBERG & SØN AUTOCENTER.
Så hermed en advarsel om at benytte RYDBERG & SØN AUTOCENTER i Risskov, hvis der er nogle der skal have rustbehandlet biler med PAVA. Og hvis I har fået lavet en PAVA-behandling som ikke lever op til hvad
man kan forvente så få dokumentation i form af billeder inden i henvender jer til PAVA Danmark og Tom Nielsen!
Dette indlæg blev 13-08-2010 01:18 redigeret af dets forfatter.
Anmeld
Besvar indlæg