Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

BMW 3. eller 5. diesel 2,0-3,0(3/520,3/525,3/530,3/535)

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2009 kl. 17:40

Lad mig nu lige drømme og spørge efter erfaringer, med fare for at alle falder mig i ryggen. Hvilken af disse biler/motorer har i erfaringer med, og hvilken kan i anbefale? Er det pengene værd at opgradere? Kan se på data at 3/520 matcher min VW - men, men livet er kort og vi skal have det sjovt! Er det pengene værd at opgradere?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

20-12-2009 kl. 19:03

Det kommer an på hvor meget du er villig til at ofre sådan rent økonomisk? For det er selvfølgelig noget dyrere at køre BMW end VW.

Hverken en 3-serie eller 5 serie er lige så praktisk som en VW Passat, hvis det er sådan en du har.
Men mht køreglæde så er der ingen tvivl om at der vinder BMW selvfølgelig. Der er nok en årsag til at BMW-ejere er de mest loyale over for deres mærke. Og rent motormæssigt kan BMW altså bare et eller andet hvor andre ikke helt kan være med. MHT dynamik, jamen BMW ligger på et niveau for sig selv.

Men om det er det værd mht kroner og øre, må du selv vurdere. For selvfølgelig er det dyrere at køre BMW. Men sådan er det jo når man vælger et af de absolut bedste mærker.

Men hvor meget ekstra det koster hver måned ved jeg ikke.

Hvis du har pengene og plads ikke er altafgørende så prøv dog en BMW, men vær forberedt på at du ikke skifter mærke igen frivilligt.

bruger siden
11-12-2004

21-12-2009 kl. 13:26

BMW er er stor bil udvendigt. Men der er ikke lige så god plads i kabinen og bagagerummmet som i en Passat. En Passat er meget rummelig.
Men det er så nok også det eneste punkt at en Passat slår BMW. Og så prisen selvfølgelig.

bruger siden
11-12-2004

23-12-2009 kl. 17:36

Den var sgu meget god.... Det er utroligt hvad de kan, de der BMW folk....