Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Biløkonomi: Peugeot 107 VS Audi A6.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

06-04-2019 kl. 10:51

Jeg har i forbindelse med et længere værkstedsophold med min dejlige Audi A6, lånt en Peugeot 107.

Jeg ved godt at man ikke kan sammenligne komfort, da den er IKKE eksisterende i 107ern.

Men jeg er overrasket over benzinøkonomien i sådan en lille sparegris.

Jeg kørte 480 km i bilen og tankede 33,4 l benzin. et gennemsnit på 14,4 km/l.
Det skal siges jeg har kørt med samme motorvejshastighed som jeg plejer i min A6er.

I Audien kører jeg normalt ca 16,5 km/.

Et lille regnestykke Peugeot 14,4 km/l literpris 11,00 kr = 0,76 kr pr km.
Audi 16,5 km/l literpris 10,00 kr = 0,60 kr pr km.

Mit årlige kørselsbehov er ca 50.000 km hvilket betyder en prisforskel på brændstof på 50.000 X 0,16= 8000 kr til Audiens fordel.
Det kan betale forskellen på ejerafgiften og forsikringen.

Dette forklarer hvorfor jeg vælger at køre i en stor bil.
Væsentlig bedre komfort til samme pris.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik P

Henrik P
bruger siden
06-01-2004

06-04-2019 kl. 11:49

Jeg har kørt en del kilometer i diverse at “trillingerne” og jeg har kørt 18-20 på literen i snit, både sommer og vinter, 14,4 har jeg aldrig været nede på.

du undgår også at skrive om service og reperationsomkostninger :-). Sådan en gammel stor gammel dieselbil er ikke just billig at holde kørende, jeg tror ikke at dit simple regnestykke holder i den virkelige verden.

du har dog ret i at komforten ikke kan sammenlignes, men en microbil er ikke bygget til at køre langt eller hurtigt, den er bygget til bykørsel, til at hente ungerne fra skole, og det gør den mindst lige så godt som en gammel stor osende Audi

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

06-04-2019 kl. 15:06

Du har ret jeg har ikke medregnet serviceomkostninger.

Det kan oplyses, at serviceomkostningerne på min Audi pr km er lavere end serviceomkostningerne på min kærestes Peugeot 206, der har gået ca det halve.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Tobi as

Tobi as
bruger siden
30-01-2012

06-04-2019 kl. 21:57

Nu koster en Audi nok også lidt mere end Peugeot :-)

Men ja, benzinøkonomien i de små biler er ekstremt dårligt, hvis du kører motorvejshastighed!

Men med en lille sugebenzinmotor på omkring på 1 liter og en gearksasse, der er gearet efter bykørsel, skal den arbejde hårdt for at køre 130 km/t, hvilket viser sig på brændstofsøkonomien.

Så hvis man pendler dagligt, hvor størstedelen er på motorvejen, skal man nok finde en bil med lidt mere "overarm".

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Mary Ganz

Mary Ganz
bruger siden
07-04-2019

07-04-2019 kl. 11:23

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

07-04-2019 kl. 20:13

Tobi as

bruger siden
30-01-2012

skrev:
Nu koster en Audi nok også lidt mere end Peugeot :-)

Men ja, benzinøkonomien i de små biler er ekstremt dårligt, hvis du kører motorvejshastighed!

Men med en lille sugebenzinmotor på omkring på 1 liter og en gearksasse, der er gearet efter bykørsel, skal den arbejde hårdt for at køre 130 km/t, hvilket viser sig på brændstofsøkonomien.

Så hvis man pendler dagligt, hvor størstedelen er på motorvejen, skal man nok finde en bil med lidt mere "overarm".

Nu ved jeg godt at man ikke hverken kan eller skal sammenligne en Peugeot 107 og en Audi A6.

Det undrer mig bare at der kører så mange små biler på vejene, når de vitterlig ikke er væsentlig billigere at køre i totalt.

Mange mennesker tror fejlagtigt at en stor bil er dyr at køre i

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H H

H H
bruger siden
10-11-2008

07-04-2019 kl. 20:30

Essensen er vel at motorer i mange små biler ikke er særlig brændstofbesparende ved høje hastigheder. Så, hvis ens behov er by- og landevejskørsel med 30-80 km/t og masser af start/stop, så er den lille bil nok det billigste valg. Tror jeg.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T l

T l
bruger siden
17-06-2006

08-04-2019 kl. 11:57

Der er næppe meget tvivl om at den lille bil generelt er billigere end den store, både i indkøb, service etc....
Diverse begrænsede sammenligninger med en ældre større dieselbil kontra en ny mikrobil ændrer ikke på dette.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik P

Henrik P
bruger siden
06-01-2004

08-04-2019 kl. 13:30

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Nu ved jeg godt at man ikke hverken kan eller skal sammenligne en Peugeot 107 og en Audi A6.

Det undrer mig bare at der kører så mange små biler på vejene, når de vitterlig ikke er væsentlig billigere at køre i totalt.

Mange mennesker tror fejlagtigt at en stor bil er dyr at køre i

Hilsen Lars

En stor bil ER dyrere at køre i,end en mindre....at tro andet er direkte naivt.

Der kan selvfølgelig altid være et enkelt eksempel på det modsatte, men det ændrer ikke på ovenstående.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

14-04-2019 kl. 16:30

Der er ingen tvivl om at afskrivningen på en stor (dyr) bil er større end på en lille billig bil.
Og service, så længe vi kun taler om olieskift og oliefilter, så er en lille bil også en smule billigere.
Ejerafgifter og forsikringer på den store bil er også højere.
Men med hensyn til total vedligehold, så holder bremser, støddæmpere, bærearme, mm. alså meget længere på en stor bil.

Jeg har på alle mine Audier haft lavere serviceomkostninger end flere af mine kolleger, på trods af at jeg kører meget længere.

hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

15-04-2019 kl. 09:49

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Der er ingen tvivl om at afskrivningen på en stor (dyr) bil er større end på en lille billig bil.
Og service, så længe vi kun taler om olieskift og oliefilter, så er en lille bil også en smule billigere.
Ejerafgifter og forsikringer på den store bil er også højere.
Men med hensyn til total vedligehold, så holder bremser, støddæmpere, bærearme, mm. alså meget længere på en stor bil.

Jeg har på alle mine Audier haft lavere serviceomkostninger end flere af mine kolleger, på trods af at jeg kører meget længere.

hilsen Lars

Delene holder længere på de store biler, men er til gengæld tilsvarende dyrere at skifte.



Når dækkene skal skiftes, skal du af med (mindst) det dobbelte til den store bil.



Afskrivning, forsikring, service, ejerafgift er markant højere på den store bil. Kører du primært bykørsel evt. med lidt landevej, er bybilen markant billigere i brændstofforbrug.



Kører du 130+ og primært motorvej og lange ture, kan brændstoføkonomien være bedre i den store diesel.



Der er mange parametre - for nogle vil bybilen være billigst, for andre vil en stor gammel bil være billigere.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

15-04-2019 kl. 11:24

KS !

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Delene holder længere på de store biler, men er til gengæld tilsvarende dyrere at skifte.



Når dækkene skal skiftes, skal du af med (mindst) det dobbelte til den store bil.



Afskrivning, forsikring, service, ejerafgift er markant højere på den store bil. Kører du primært bykørsel evt. med lidt landevej, er bybilen markant billigere i brændstofforbrug.



Kører du 130+ og primært motorvej og lange ture, kan brændstoføkonomien være bedre i den store diesel.



Der er mange parametre - for nogle vil bybilen være billigst, for andre vil en stor gammel bil være billigere.

Du har ret som sædvanlig.

Et hurtigt kig på BECKER viser at f.eks bærearme til en Peugeot 206 koster fra 350 kr, hvor de til min Audi A6 koster fra 244 kr

En turbo til Peugeot 206 koster 3870 hvor den til Audien koster 3393 kr.

Med andre ord. EN STOR DYR BIL ER ALTID MEGET DYERE I RESERVEDELE.

Hold nu op med de fordomme at en stor bil er dyere at holde kørende.

JO den er dyere i afskrivning, den er dyere i ejerafgift og en smule dyere i forsikring.

Men hvis man som mig kører ca 50.000 km årligt er det pebbernødder i det samlede billede.
Og jeg giver gerne den smule mere for at sidde komfortabelt, når jeg kører, og kun skal på værksted hver anden gang.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Emil Hansen

Emil Hansen
bruger siden
15-04-2019

15-04-2019 kl. 17:53

Renault Grand Scenic er meget billig at holde kørende. Skal kun på værksted i forbindelse med service og kører uden bøvl eller brok blot spørg FDM.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik P

Henrik P
bruger siden
06-01-2004

15-04-2019 kl. 19:39

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Du har ret som sædvanlig.

Et hurtigt kig på BECKER viser at f.eks bærearme til en Peugeot 206 koster fra 350 kr, hvor de til min Audi A6 koster fra 244 kr

En turbo til Peugeot 206 koster 3870 hvor den til Audien koster 3393 kr.

Med andre ord. EN STOR DYR BIL ER ALTID MEGET DYERE I RESERVEDELE.

Hold nu op med de fordomme at en stor bil er dyere at holde kørende.

JO den er dyere i afskrivning, den er dyere i ejerafgift og en smule dyere i forsikring.

Men hvis man som mig kører ca 50.000 km årligt er det pebbernødder i det samlede billede.
Og jeg giver gerne den smule mere for at sidde komfortabelt, når jeg kører, og kun skal på værksted hver anden gang.

Hilsen Lars

Du går behændigt uden om “skiver og klodser” som trods alt skal skiftes noget oftere end en turbo, husk ligeleders på at det er de færreste små bilen som i det hele taget HAR en turbo.
En stor bil er og bliver dyrere end en lille at holde kørende, FDM laver hvert år en skabelon til hvad det koster at holde biler i forskellige prisklasser kørende, jeg har aldrig set et regnestykke hvor en lille Peugeot koster mere i service end en Audi A6...lad nu være med at være så påståelig, at det så i dit tilfælde er sådan, betyder jo ikke at det gælder generelt...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

16-04-2019 kl. 09:11

Henrik P

bruger siden
06-01-2004

skrev:
Du går behændigt uden om “skiver og klodser” som trods alt skal skiftes noget oftere end en turbo, husk ligeleders på at det er de færreste små bilen som i det hele taget HAR en turbo.
En stor bil er og bliver dyrere end en lille at holde kørende, FDM laver hvert år en skabelon til hvad det koster at holde biler i forskellige prisklasser kørende, jeg har aldrig set et regnestykke hvor en lille Peugeot koster mere i service end en Audi A6...lad nu være med at være så påståelig, at det så i dit tilfælde er sådan, betyder jo ikke at det gælder generelt...

Du har ret . jeg nævnte ikke bremser, jeg kan jo ikke nævne det hele.

Det er også rigtigt at et sæt bremseskiver og klodset til for er 2-300kr dyere til Audien, men de holder også til mellem 150 - 200.000 km.
Det har de ikke gjort på Peugeoten.

Jeg har heller ikke nævnt udstødningen, som på en Audi er meget dyere, men hvad gør det, når den aldrig skal skiftes.

Jeg påstår ikke at en stor dyr bil er billigere at holde kørende.
Jeg påpeger bare at den ikke er SÅ DYR som nogen gerne vil gøre dem til.

Det kan godt være jeg har været heldig med min Audi, men så er det 4. gang i streg.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

16-04-2019 kl. 21:15

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Du har ret som sædvanlig.

Et hurtigt kig på BECKER viser at f.eks bærearme til en Peugeot 206 koster fra 350 kr, hvor de til min Audi A6 koster fra 244 kr

En turbo til Peugeot 206 koster 3870 hvor den til Audien koster 3393 kr.

Med andre ord. EN STOR DYR BIL ER ALTID MEGET DYERE I RESERVEDELE.

Hold nu op med de fordomme at en stor bil er dyere at holde kørende.

JO den er dyere i afskrivning, den er dyere i ejerafgift og en smule dyere i forsikring.

Men hvis man som mig kører ca 50.000 km årligt er det pebbernødder i det samlede billede.
Og jeg giver gerne den smule mere for at sidde komfortabelt, når jeg kører, og kun skal på værksted hver anden gang.

Hilsen Lars

Og så er der lige alle de andre dele, der er markant dyrere - men det er jo sjovere at lede efter nogle få dele, der stort set aldrig skal skiftes - for at få ret.



Jeg har haft mange forskellige biler i mange forskellige størrelse - og nej: Det er langt fra altid, at dele er dyre til store/dyre biler, men ofte er de.



Det er der ikke noget galt i - jeg foretrækker også en større og mere komfortabel bil, men der er ingen grund til at bilde andre ind, at en gl. Audi er billigere i drift end en moderne microbil, for det er faktuelt forkert - uanset, om du har været heldig eller ej.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

I går kl. 10:41

Mange mennesker kan læse, MEN ikke alle forstår hvad de læser

Jeg har på intet tidspunkt påstået at en gl. Audi er billigere i drift end en moderne microbil,

Men hvis K:S mener at en Peugeot 107 er mere moderne end en A6 fra 2004, så siger det vel en hel del om hans forstand på biler.

Det jeg har prøvet at påpege er, at store biler ikke er SÅ dyre som man gerne vil gøre dem til.

K.S skriver: Og så er der lige alle de andre dele, der er markant dyrere - men det er jo sjovere at lede efter nogle få dele, der stort set aldrig skal skiftes - for at få ret.

Jeg har ledt, men kan ikke finde de dele du mener er markant dyere, som begge biler har, og som skiftes ofte.
Selv en tandrem med vandpumpe er ikke dyere til Audien.

Skulle du være uheldig at smadre dit sidespejl, er det ikke dyere til Audien


Mere end en gang har jeg skrevet at den store bil er dyere end den lille, men bare ikke væsentligt, når man tager totaløkonomien med.

For mig må folk da køre i hvad de vil, de skal jo selv betale.
Jeg kom bare med et indlæg hvor jeg undrer mig over at så mange lader sig blinde af en påstået økonomi, og lader sikkerhed og komfort være ligegyldigt.

Jeg forstår udmærket godt at folk i byerne vælger små biler.
De er nemme at komme rundt med, og de kan parkeres overalt.
Og med et lavt kørselsbehov betyder ejerafgiften en stor del i budgettet.

Mit eksempel skal udelukkende ses som pendlerbil på motorvejen med et kørselsbehov omkring eller over 40-50.000 om året.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

I går kl. 16:28

At du ikke har forstået, at der sker en udvikling på de 15 år, der er gået siden din forklædte Passat kom til Verden, siger vist mest om, hvem der har forstand på biler.



http://www.vibilagare.se/nyheter/stora-skillander-i-vad-bilen-kostar-att-laga

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

I går kl. 18:17

KS !

bruger siden
16-01-2006

skrev:
At du ikke har forstået, at der sker en udvikling på de 15 år, der er gået siden din forklædte Passat kom til Verden, siger vist mest om, hvem der har forstand på biler.



http://www.vibilagare.se/nyheter/stora-skillander-i-vad-bilen-kostar-att-laga

Jeg gider egentlig ikke blive ved, for du hverken KAN eller VIL læse hvad man skriver.

Jeg ved udmørket godt at der er sket meget på 15 år.
MEN hvornår tror du egentlig at din hybermoderne Peugeot 107 kom til verden.

Og hvis den er så moderne, hvorfor er der så ingen ur i den?

Hilsen Lars.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørn Arnesen

Jørn Arnesen
bruger siden
20-11-2010

I går kl. 18:26

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:
Jeg gider egentlig ikke blive ved, for du hverken KAN eller VIL læse hvad man skriver.

Jeg ved udmørket godt at der er sket meget på 15 år.
MEN hvornår tror du egentlig at din hybermoderne Peugeot 107 kom til verden.

Og hvis den er så moderne, hvorfor er der så ingen ur i den?

Hilsen Lars.

Jeg har fuld sympati over for dig Lars. Du skriver sobert og fornuftigt. Jeg tændte lidt mere af i går aftes over den anonyme personage som vælger at kalde sig KS. Det blev så slettet. Personagen har vel fedtet sig ind som moderator ? Du skal stoppe Lars ! Personagen er en troll som aldrig stopper, men som altid vil have det sidste ord uagtet vrøvlets nedre niveau. Grundet dig Lars, og dine præcise og rigtige indlæg, overvejer jeg faktisk at forfølge en gammel drøm om en luksusbil i Audi eller Mercedes sekmentet. Droppe sund fornuft, ihvertfald umiddelbart, selvom jeg også har et kørselsbehov på 30-40.000 km om året. Tak Lars for sobre råd og skriv. Det kan faktisk bruges modsat visse andres negative vrøvl.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

I går kl. 18:47

Jørn Arnesen

bruger siden
20-11-2010

skrev:
Jeg har fuld sympati over for dig Lars. Du skriver sobert og fornuftigt. Jeg tændte lidt mere af i går aftes over den anonyme personage som vælger at kalde sig KS. Det blev så slettet. Personagen har vel fedtet sig ind som moderator ? Du skal stoppe Lars ! Personagen er en troll som aldrig stopper, men som altid vil have det sidste ord uagtet vrøvlets nedre niveau. Grundet dig Lars, og dine præcise og rigtige indlæg, overvejer jeg faktisk at forfølge en gammel drøm om en luksusbil i Audi eller Mercedes sekmentet. Droppe sund fornuft, ihvertfald umiddelbart, selvom jeg også har et kørselsbehov på 30-40.000 km om året. Tak Lars for sobre råd og skriv. Det kan faktisk bruges modsat visse andres negative vrøvl.

Ja, hvis man ikke hopper med på jeres vrøvl, er man jo en troll.



Prøv nu at se en smule rationelt på tingene istedet.



Der er mange gode grunde til at købe en stor og lækker bil - jeg kører selv i en stor bil, men det er ikke pga. økonomien, for det er ganske enkelt ikke sandt, at det er billigere med en stor bil. Det viser enhver opgørelse - at påstå andet er ganske enkelt fjollet.



At du tyer til personligheder og forsøger at skaffe dig en allieret, hænger sammen med, at jeg ikke falder for dine gamle fordomme om biler baseret på nationalitet. Prøv at hæve dig op til nutiden og sætte dig ind i tingene - så kunne vi få en diskussion på et sagligt niveau, men det lader desværre ikke til, at du evner det.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

I går kl. 21:13

Til Jørn Arnesen.
Velbekomme. Jeg prøver altid at komme med et godt råd hvis jeg kan, og prøver også at holde en sober tone i en debat.

Til K.S.
Vil du ikke være så venlig at fortælle mig hvor jeg har skrevet : at det er billigere at køre i en stor bil.

Jeg har blot påpeget at en stor bil ikke nødvendigvis er meget dyere.
Jeg har sammenlignet min gamle Audi med en gammel Peugeot.

Du kan åbenbart ikke finde bedre modargumenter end at svine min bil til, og sige at jeg ikke kan sammenligne en 15 år gammel Audi med en moderne mikrobil.

Det har jeg heller ikke gjort, da jeg ikke mener at en peugeot 107 eller 206 er moderne, men hvis du er af en anden opfattelse så ok med mig, men hvorfor har Peugeot så lavet en 108 og 208?

Prøv at læse tråden rigtigt uden farvede briller.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørn Arnesen

Jørn Arnesen
bruger siden
20-11-2010

I går kl. 21:58

KS !

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Ja, hvis man ikke hopper med på jeres vrøvl, er man jo en troll.



Prøv nu at se en smule rationelt på tingene istedet.



Der er mange gode grunde til at købe en stor og lækker bil - jeg kører selv i en stor bil, men det er ikke pga. økonomien, for det er ganske enkelt ikke sandt, at det er billigere med en stor bil. Det viser enhver opgørelse - at påstå andet er ganske enkelt fjollet.



At du tyer til personligheder og forsøger at skaffe dig en allieret, hænger sammen med, at jeg ikke falder for dine gamle fordomme om biler baseret på nationalitet. Prøv at hæve dig op til nutiden og sætte dig ind i tingene - så kunne vi få en diskussion på et sagligt niveau, men det lader desværre ikke til, at du evner det.

I rest my case..

Tågesnakken taler selvbekræftende for sig sig selv.

Mod stædig uvidenhed og idioti taler man forgæves.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

I dag kl. 13:02

Jørn Arnesen

bruger siden
20-11-2010

skrev:
I rest my case..

Tågesnakken taler selvbekræftende for sig sig selv.

Mod stædig uvidenhed og idioti taler man forgæves.

Ja, du er ekspert i begge dele.



Prøv at komme ind i det nye årtusinde - så vil du opdage at verden har forandret sig meget siden du groede fast i dine fordomme!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

I dag kl. 13:09

Lars Christensen

bruger siden
07-08-2007

skrev:


Til K.S.
Vil du ikke være så venlig at fortælle mig hvor jeg har skrevet : at det er billigere at køre i en stor bil.

Jeg har blot påpeget at en stor bil ikke nødvendigvis er meget dyere.
Jeg har sammenlignet min gamle Audi med en gammel Peugeot.

Du kan åbenbart ikke finde bedre modargumenter end at svine min bil til, og sige at jeg ikke kan sammenligne en 15 år gammel Audi med en moderne mikrobil.

Det har jeg heller ikke gjort, da jeg ikke mener at en peugeot 107 eller 206 er moderne, men hvis du er af en anden opfattelse så ok med mig, men hvorfor har Peugeot så lavet en 108 og 208?

Prøv at læse tråden rigtigt uden farvede briller.

Hilsen Lars

Det er dit budskab gennem hele tråden:



Dette forklarer hvorfor jeg vælger at køre i en stor bil.
Væsentlig bedre komfort til samme pris.



Det kan oplyses, at serviceomkostningerne på min Audi pr km er lavere end serviceomkostningerne på min kærestes Peugeot 206, der har gået ca det halve.


Etc.



Jeg "sviner" ikke din bil til - jeg forholder mig til virkeligheden.



Omvendt læste jeg forkert - jeg læste det som en Peugeot 108 - det beklager jeg. En 107 er bestemt heller ikke "moderne" - det giver jeg dig ret i - og komforten er også meget begrænset (ligesom kraftoverskudet).



Mht. de farvede briller må du kigge andre steder - evt. i spejlet. Jeg har ingen microbil (faktisk næsten så langt fra, det kan komme) og har aldrig haft en Peugeot, så det må siges at ramme ved siden af.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg