Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Billig bilforsikringer ?!

Søren Bindslev

Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005

15-09-2006 kl. 15:39

Ved køb af en Ford kan du også tegne en billig forsikring gennem If. Men det er kun når du køber en Ford - man kan altså ikke tegne den på sin eksisterende Ford. Den koster for mig (31 år 3 års skadesfri kørsel) kr. 5.600. 1.900 for det først ½ år som en slags introtilbud.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-09-2006 kl. 14:57

Glemte måske en vigtig detalje. Jeg er 19 år, så er en ung billist !

Profil slettet

Profil slettet

21-09-2006 kl. 16:23

Der er en ingen billige forsikringer til unge. Reglerne er lavet om, sådan unge, og folk der kører mange kilometer betaler mere. Jeg er selv 19 år, og har ikke råd til et bilskifte, pga. ændrede regler. Jeg er ved at spare sammen til Respekt for fart kursus, det er vist den eneste løsning for os unge...

Kenneth Stampe Schrøder

Kenneth Stampe Schrøder
bruger siden
01-08-2005

22-09-2006 kl. 10:10

Jeg har forsikret min bil igennem mit fagforbund - de plejer at have gode samarbejdsaftaler med div. forsikringer. ¨Så prøv at undersøge dette hvis du da er medlem af en fagforening!!! Jeg startede som 18 årig og fik en ansvarsforsikring for 2999 kr. kasko incl. 0 kr. selvrisiko 11.900..

Søren Bindslev

Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005

22-09-2006 kl. 11:09

En lille historie om Ford-forsikring:

Jeg købte en demo hos Ford for et lille års tid siden. Besøgte min forhandler for nogle uger siden og så skiltet med Ford-forsikring. Spurgte til det da jeg i dag betaler godt 10.000 i forsikring (29 år og har haft egen bil i 2½ år uden skader). Han sagde at det kun galt ved køb af en ny eller brugt Ford, men at vi da bare kunne lade bilen omregistre - det var lige så godt. Så nu står bilen i konens navn og jeg har en bilforsikring til 5.600 om året (1.900 for det første halve år - intro-pris). Forsikringen er oven i hatten bedre og har lavere selvrisiko end den gamle.

Så har du et godt forhold til din ford-forhandler, kan du måske godt få en fornuftig forsikring uden at købe ny bil.

Profil slettet

Profil slettet

22-09-2006 kl. 11:09

Hej folkens.

Har i nogle tips til hvilke mærker der er billige at få forsikret og i hvilket forsikringsselskab??? Ved at Skoda(TopDanmark) og Mazda (IF) er billige i forsikring.

Mvh. Kenneth Nielsen.