Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Billig bil????

Kirsten Hansen

Kirsten Hansen
bruger siden
05-05-2006

21-05-2006 kl. 09:23

Jeg har en Mitsubishi Galant GLSi HB 2,0 5d. Hatch automatic årgang 1992. Den er jo ikke helt billig, hverken i afgift eller brændstof.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-05-2006 kl. 12:24

Hvis en bil først og fremmest skal være billig, men samtidig rummelig, så ville jeg overveje en koreaner - KIa eller Hyundai - der er flere modeller. Her er priserne til at betale, og der er 3 års garanti. Køb evt. en, der er et år gammel hos en privat. Så sparer du 1. års høje afskrivning, men har stadig 2 års garanti tilbage. Bare et forslag. Der er sikkert nogle der efter mig vil skrive, at man skal købe en brugt VW eller toyota eller lign, eller en ny, for afskrivning på en koreaner er større i procent m.v. Det kan såmænd være ligeså rigitgt.

Kirsten Hansen

Kirsten Hansen
bruger siden
05-05-2006

23-05-2006 kl. 14:53

Jeg siger mange tak for alle de gode råd. Nu har jeg lidt at kikke efter.. :-)

Kirsten Hansen

Kirsten Hansen
bruger siden
05-05-2006

29-05-2006 kl. 14:35

Jeg har selv haft en Toyota Carina E 2.0 før. Og den var jeg bare rigtig glad for. Har desværre smadret den... Det var en 93'er og der gav jeg næsten 4000 i afgift om året... Det er det samme som jeg gir for den Mitsubishi jeg har nu.. Jeg vil sandelig gerne ned på det halve. Jeg er ikke sikker på at jeg kan få ret meget for min Mits selv om den har en del udstyr så det er begrænset hvad jeg kan gi for en anden bil..

Kirsten Hansen

Kirsten Hansen
bruger siden
05-05-2006

29-05-2006 kl. 14:35

HEj med jer.. Håber der sidder nogen kloge hoveder der kan hjælpe mg lidt. Jeg skal skifte bil og prøver ihærdigt at finde en bil der har en god brændstof økonomi, er billig i afgift, men som ikke er alt for lille. Jeg har set på nogen stykker, men nogen af dem er så små i bagagerummet at vi kun kan ha et par sko og to par trusser hver med på ferie. Jeg har to teenage piger og en purk på 8!
Vi har kikke på Peogeut 206, 1,4 station car. Og den er fin i størrelse og økonomi, men modellen er så ny, at den ikke lige er til at bytte med min gamle dyt!! Hva ska jeg kikke efter??

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2007 kl. 01:12

Citroen xantia har en årg 96 kører godt ring 40584769