Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bilbasens mest positive salgsannonce ??

Profil slettet

Profil slettet

04-09-2010 kl. 23:46

Jeg bliver da helt glad af at læse denne annonce :-) (Og det er altså ikke min! ) http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Mercedes-350-SL-3,5---2d_ID662638.htm

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

05-09-2010 kl. 01:17

Hehe... ganske sjov annonce.

Jeg har en gang prøvet sådan en bil, bare med lidt større motor. Sikke noget gammelt l...
Jeg var ret skuffet over den bil. Ved ikke om det bare var den jeg prøvede der var noget galt med. Men behagelig var den ikke.

Profil slettet

Profil slettet

05-09-2010 kl. 11:17

at man ligesom jeg skal have en forkærlighed for gamle biler for at kunne værdsætte dem.

Jeg har faktisk en gammel bil a la den der er til salg - bare ældre.
Og når jeg kører i den, har jeg faktisk den oplevelse, at sådan skal biler være - det kan ikke være anderledes. Lyden, duften, formerne, følelsen - ja alle sanser er stimuleret. Og det er fantastisk.

Netop w107 som modellen i annoncen hedder, er ofte impoteret fra USA. Og grundet strengere miljøkrav derovre, er en stor del af dem forskruede i motoren for at reducere effekten/udslippet. Det er måske forklaringen på den uheldige oplevelse. For jeg synes ikke man kan se på bilen uden at blive i godt humør.

Og udviklingen går jo hurtigt mht biler. En bil fra 1990 kører jo slet ikke som en moderne, så en bil med rødder fra 1972 er selvfølgelig endnu mere utidsvarende.

bruger siden
11-12-2004

05-09-2010 kl. 15:52

Det kan jeg ikke helt huske. Men der var vist sat en noget kraftigere motor i. Enten 4,0 eller 4,5 liters V8. Så der burde være kræfter nok i bilen. Men da jeg fik nøglen i hånden tænkte hehe.. den bliver nok sjov at køre. Men da jeg havde trillet 100 m tænkte jeg bare fy for den da... Den føltes som om den var ved at falde fra hinanden. Og det var vel at mærke fra værkstedet jeg hentede den. Så den burde være i orden.

Men jeg troede ellers jeg lige skulle nappe en god omvej... men nej, jeg listede direkte tilbage.