Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bilbasen = Laaaangsom

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2006 kl. 13:41

syntes os den er utrolig langsom
har brugt siden meget,men er lidt træt af at oven i man skal betale for at være på og de har fjernet dato søgefeldtet,er siden langsom som en privat hjemmeside .. 'håber i blir mere kundevenlige på en ellers go side

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2006 kl. 17:57

Ja det har også irriteret os længe. Man burde kunne få styr på siden, når nu der er så mange brugere..

Anders Leth

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2006 kl. 18:43

Kan det at bilbasen er ufattelig langsom give udslag i, at der efter et klik på en annonce går lang tid inden "siden kan ikke vises" toner frem?

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

14-01-2006 kl. 22:15

Ser ud som opråbet har hjulpet,lige i øjeblikket går det meget godt,håber det varer ved!!!!!

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

15-01-2006 kl. 23:16

ja siden har kørt EXTREM langsomt nogen dage det går bedre nu (kører stadig lidt langsomt) men så er jeg altså også træt af at jeg ksal ændre postnummer HVER GANG jeg skal lave en søgning jeg har fået at vide at jeg "bare" skal slette "sneste internetflier" - mener jeg det hedder

andre der også har det PROBLEM?

Mads Nejsum Madsen

Mads Nejsum Madsen
bruger siden
06-01-2004

19-01-2006 kl. 21:25

Bilbasen har diskvalificeret sig selv som en seriøs side. Dertil er den simpelthen for langsom og ustabil og har efterhånden været det gennem lang tid. Jeg er praktisk talt holdt op med at bruge den mere, da min tålmodighed er opbrugt... Det er synd men der bliver åbenbart ikke gjort noget ved det!

John Dziemieszka

John Dziemieszka
bruger siden
30-03-2005

20-01-2006 kl. 09:43

Jeg er også ved at købe anden bil - men gider ikke mere at bruge disse ufattelig sløve sider

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

29-01-2006 kl. 19:08

Hold nu op med al den kritik,og køb jer noget ordentlig internet,her virker det helt ok.

Jørgen Anton Damsgaard-Larsen

Jørgen Anton Damsgaard-Larsen
bruger siden
09-04-2005

29-01-2006 kl. 22:54

Jeg sidder med mulighed for at komme på internettet med flere hastigheder. Bilbasen fungere kun nogenlunde med en hastighed på over 2Mb. Hvormange har det?
Bilbasen burde opgradere deres servere og betale for et ordentlig hul ud til omverdenen, for det har de overhovedet ikke!

Søren Langkilde

Søren Langkilde
bruger siden
24-10-2003

30-01-2006 kl. 23:53

Helt ærligt....hvor svært kan det være at få denne side til at køre bare en lille smule hurtigere......

Hvis I vil beholde Jeres kunder så skal administratorerne af denne side nok passe lidt på.....

h k

h k
bruger siden
28-07-2003

16-05-2011 kl. 09:37

Hmm - du er en tålmodig sjæl Kristoffer. Emnet er over 5 år gammelt og du venter endnu :-)