Bilbasen Forum
avensis verso
Profil slettet
11-07-2006 kl. 10:14
Profil slettet
11-07-2006 kl. 13:34
Jeg har kørt meget i begge. D4D motoren i min er kun en 90 hk, men på trods af det kører den rigtigt godt. Den går rigtig langt på literen selvom den får hug. Sportsvanen er rigtig lækker bil, og en del større en min lille combivan. Dem jeg har hørt om der har sportsvanen med D4D motoren er meget tilfredse. På vores har den ene været plaget af rust, men den har toyota malet om. Min er 3 år gammel, og det er faktisk kun solbrille holderen der er defekt. Ellers er toyota jo stort set fejlfri.
Profil slettet
11-07-2006 kl. 23:25
Profil slettet
12-07-2006 kl. 13:36
Har selv haft en, som jeg til sidst skiftede. Et lille udsnit af mine problemer:
Bremser er IKKE dimensioneret til bilen, hvilket gør, at de skal afdrejes/skiftes ret ofte. Gearkassen røg ved 70.000. (godt med garanti.......) Bøsninger i styrtøjet skiftet. Plejer at holde 300.000... Mine holdt 80.000. Desuden er den så ringe rustbeskyttet, så du tror det er løgn. Den er TOTAL blank i undervognen... Jeg havde købt en Touran....
Held og lykke med projektet ;o)
Profil slettet
12-07-2006 kl. 17:12
Sorry.... Det var den "112%" altid i uorden toyota jeg talte om ;o)
Profil slettet
13-07-2006 kl. 01:27
Profil slettet
14-07-2006 kl. 09:26
Håber der er nogen der kan give mig lidt oplysninger om avensis verso med d4d motor fra omkring 2002 da jeg overvejer at købe sådan en.
Jeg vil meget gerne høre godt og skidt. alternativet er en opel zafira
Profil slettet
14-07-2006 kl. 09:26
Lad venligst være at betvivle min ærlighed. Har trods alt bare beskrevet mine oplevelser med en Toyota. Nogle af dem vel at mærke.