Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Audi A4 Avant 1.8 1996 starter og går ud.
Profil slettet
29-07-2008 kl. 11:45
Hej alle
Nogen gode råd her:
Min bil vil egentlig godt starte, men går ud efter 2 sek. som om den mister tændning?
Nogen der har et godt råd eller en ide og om nødvendigt kender en god og pålidelig mekaniker i Rødovre-området?
Mvh
Knud
Profil slettet
29-07-2008 kl. 14:06
Hej Knud,
Jeg har prøvet det samme med min vens Audi, og vi fandt så ud af at det var batteriet, men for sikkerheds skyld, tage til en mekaniker, og nu hvor det er en fra 1996 så tage til en Audi forhandler, de har styrer på det, og hvis de gøre noget galt fixer det de også.
Jeg har prøvet det samme med min vens Audi, og vi fandt så ud af at det var batteriet, men for sikkerheds skyld, tage til en mekaniker, og nu hvor det er en fra 1996 så tage til en Audi forhandler, de har styrer på det, og hvis de gøre noget galt fixer det de også.
Nicky Skov Olesen
bruger siden
15-09-2005
04-08-2008 kl. 18:39
dit problem tyder kratigt på at din startspærre er blevet aktiv, så vil den starte og gå istå efter 1-2 sek. det er mange gange fordi der er kommet lidt snavs i stikkene til læsespolen som sidder omkring tændingslåsen. Ellers er det din nøgle der har tabt kodningen, prøv e.v.t. med en anden nøgle.
En sidst ting kan også være benzinpumpen der er ved at være dårlig, men prøv det andet først, det lyder mest sandsynligt.
En sidst ting kan også være benzinpumpen der er ved at være dårlig, men prøv det andet først, det lyder mest sandsynligt.