Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Alfa GT 3,2 V6 24V

Profil slettet

Profil slettet

28-03-2008 kl. 06:46

Ang. 2006 Alfa GT 3,2 V6 24V 3d Hvis ikke man har råd til en Ferrari, så er en Alfa GT 3,2 det nærmeste man kommer herpå. Lyden fra denne motor er helt fantastisk og kan ikke sammenlignes med noget andet til under 1,5 millioner. Køreegenskaberne, designet, motorens konstante power, de lækre læder-sæder og det helt fantastiske Bose-anlæg gør denne bil til et fantastisk godt køb. Jeg har nydt hvert et sekund med denne bil, så jeg kan varmt anbefale jer at anskaffe jer sådan en.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-04-2008 kl. 11:57

Ja den motor kan ikke sammenlignes med noget andet. Skide ærgerligt at den ikke laves mere! Den nye V6-mot som Alfa har proppet i deres Brera og 159 kan på ingen måde sammenlignes hermed. Den er dødsyg i forhold til og så gør deres 4-hjulstræk, som man desværre ikke kan fravælge, deres topmodeller til noget jeg ikke vil eje. Ærgerligt for jeg kunne godt have ønsket mig en 159´er med den gamle motor jeg har i min GT nu.
Hvis der er nogen der er interesseret i et fint eksemplar af en 3,2 GT, så check under private annoncer, hvor jeg har min til salg nu...

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

06-05-2008 kl. 09:48

Hvordan kører en JTS? Har overvejet sådan en som næste bilkøb, og nu i Gt ejere er på, så kunne i jo fortælle lidt om bilens svage sider. De stærke sider behøver i ikke udpensle - dem kender jeg :-) de starter helt fremme hvor det smukke Badge sidder på den dybt udskårne frontgrill...

Profil slettet

Profil slettet

23-05-2008 kl. 14:23

Jeg har en 3,2 :-) Jeg vil aldrig nogensinde af med den og helst have en fuldstændig magen til, hvis der skulle ske noget med den. Prøvede en Audi S5 for nylig - uden at det skal lyde religiøst, havde jeg slet ikke samme brutale oplevelse som i min egen... Fantastisk, simpelthen.

Sidst rettet: 23/5-08

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2008 kl. 21:42

KAn jeg godt forstå. Jeg har lige solgt min, da jeg skal have småfolk. Det gjorde lidt ondt, men sådan er det jo.
Jeg har dog stadig et sæt næsten nye BBS 19" BBS Challenge hjul til den, som jeg jo ligeså godt kan få solgt, så er der nogen af jer der kunne være interesseret heri, så sig til. Jeg kan evt. sende et par fotos hvor I kan se dem på min GT´er. Skriv til mig på: j.linnet@mail.dk