Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

3 børnesæder

Anders Albrechtsen

Anders Albrechtsen
bruger siden
27-02-2004

24-09-2009 kl. 14:17

Hej Vi er en lille familie på 4 der snart bliver 5. Vores børn vil så være 4,2 og 0 år gamle. Nogen der ved hvilke biler der har plads til 3 autostole bagi...hvis man ser bort fra MPV´ere... Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

25-09-2009 kl. 14:41

Først og fremmest tillykke med den kommende familieforøgelse.

Nu ved jeg ikke hvad det er for en type bil i går efter, og om den skal være ny eller brugt. Og hvor langt budgettet rækker. Børn er jo dyre.

Citroén Berlingo og peugeot partner(eller hvad den hedder. Den er stort set magen til Berlingo) Fiat Doblo og Multipla og den type biler har vist plads til 3 autostole. De er efter min mening så også nok det kedeligste man kan finde. Men det er jo en smagssag. Jeg er sikker på at dem der har dem er glade for dem, pga de er mega praktiske.

Af st.car biler skal man altså op i noget Mondeo, Passat, Avensis, Vectra eller lign. Dog er det nok næppe alle typer autostole der kan være 3 af på bagsædet.

Et alternativ kunne være den nye Skoda Superb st.car som kommer lige om lidt. Den er altså lige lidt større end Mondeo og Co.

Men ellers tror jeg det nemmeste vil være en MPV som Touran, Zafira, S-max(Bedste valg efter min mening) C4 picasso, Altea XL, Honda Fr-V og Corolla/avensis Verso.
MPV biler kører ganske udemærkede i dag. Og de holder som regel også prisen bedre.

Men ellers kig på de store st.car biler som Vectra og Co. Og tag jeres autostole med, og prøv jer frem.

Held og lykke med valget

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg