Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
2006 Nissan Primera 1,6
Kenneth Stampe Schrøder
bruger siden
01-08-2005
21-06-2006 kl. 11:01
Hej A
Jeg har selv lige købt en 1,6 fra 1998 - den er nok væsentligt sløvere end en ny fra 2006 - men for os er motoren virkelig fin og støjsvag mm. Dog kunne vi godt bruge nogle flere kræfter ved acceleration - men vi klager ikke. Bilen er super lækker som helhedsindtryk. Jeg ville nok overveje at købe brugt hvis jeg var dig - de falder voldsomt i pris... Men held og lykke!
Profil slettet
24-06-2006 kl. 15:40
Tak for jeres svar har været ud og prøve en i går syntes bilen køre dejlig. der rigeligt med trækkraft til mig. Så nu har jeg sku købt mig en ny 5d til 235 tkr. dejlig pris til en yderst dejlig bil :)
Profil slettet
24-06-2006 kl. 20:44
Hejsa.
Vil gerne hører om der nogen, som kan fortælle mig noget om en primera både godt/skidt. Specielt om motoren er det nok med 1,6 har ikke haft tid til at prøvekører en så håber der nogen som lige kan fortælle mig lidt om motoren.
håber at hører fra jer.
Vil gerne hører om der nogen, som kan fortælle mig noget om en primera både godt/skidt. Specielt om motoren er det nok med 1,6 har ikke haft tid til at prøvekører en så håber der nogen som lige kan fortælle mig lidt om motoren.
håber at hører fra jer.