Nulstil
Køb
Varebil inkl. moms
VW
Viser: 2 biler til salg
Sortér:

VW Crafter

2,0 TDi 163 Chassis m/lad L 2d

300.000 kr.

  • 11/2020
  • 262.000 km
  • 12,5 km/l
  • Manuelt gear
  • Diesel
11/2020
262.000 km
12,5 km/l
OBS BILEN ER FRA 2019 Mangler du en Varebil der kører smurt hverdag? Fantastik Varebil til salg. bilen har en laaang udstyrsliste. Bilen er gennemrenoveret for 3 mor siden, ved VW Forhandler alt dokumentation haves! Ny Motorblok Nyt Svinghjul nye trækaksler ny kobling ny indsugningsmanifold nye bremser hele vejen rundt samtlige pumper udskiftet ny tandrem ved 200.000km ny tandrem ved 230.000 (Ved VW forhandler) ny egr ventil foretaget sporing ny vandpumpe nyt brændstofsfilter nyt olie filter nyt kabine filter ny serviceret meget mere.. Skal synes november 2024 - går lige igennem da alt er perfekt stand. 4 sommer vinterdæk medfølger + stålfælge tilhørende) regninger for over 180.000kr er blevet brugt på bilen (der er stadig 2 års relation hos VW for renovering af motor) Hun spænder som en hest og når frem til tiden hvergang! du får ekstrem meget bil for pengene. sælges udelukkende fordi større bil er købt. er åben for fornuftige bud.
Ringsted, Syd- og Vestsjælland

VW Crafter 35

2,0 TDi 177 Kassevogn L3H2

190.000 kr.

  • 1/2017
  • 105.000 km
  • 13,3 km/l
  • Manuelt gear
  • Diesel
1/2017
105.000 km
13,3 km/l
Fin og velholdt Crafter. Af udstyr kan nævnes. - Led forlygter - Adaptiv fartpilot - Lane assist - Apple carplay od androd auto - 17 alufælge - Aircondition - Parkeringssensor hele vejen rundt - Bakkamera
Nivå, København
Side 1 af 1

VW

VW er blandt de tre største bilproducenter i verden, størst i Europa og absolut mest solgte bilmærke i Danmark de seneste år. I både 2012 og 2013 har det hele drejet sig om den ualmindeligt populære VW Up!, som alene stod for 10.637 indregistreringer på det danske marked i 2012. Men trods mikrobils-dominansen står Volkswagen også bag en lang liste af ekstremt populære modeller. Først og fremmest er der den ikoniske VW Golf, der siden 1974 har været en central del af fundamentet i hele VW-koncernen. I 2013 kom den legendariske Golf i syvende generation med mere plads og mere økonomiske motorer end nogensinde før. I 1975 blev også lillebroderen VW Polo sendt på gaden, og den er med årene ligeledes blevet en fast del af den danske vognpark. I 1998 blev et nyt prestigeprojekt fra VW sendt på gaden, nemlig den ultra-økonomiske VW Lupo som i dag fortsat regnes for en af de mest brændstofeffektive biler på det danske marked. Det betyder også, at priserne på en brugt VW Lupo er højere end biler af tilsvarende størrelse og alder. Til gengæld er der mange penge at spare på brændstof. VW Lupo slog dog aldrig igennem i udlandet på samme måde som i Danmark, hvilket har betydet, at reservedelene til Lupo generelt er en anelse dyrere end andre og mere populære modeller til salg på markedet. I den anden ende af skalaen finder vi et helt andet projekt fra Volkswagen, nemlig den luksuriøse SUV VW Touareg, der første gang så dagens lys i 2002. Når man taler om VW kommer man heller ikke udenom en af de mest populære firmabiler i Danmark - den rummelige og økonomiske VW Passat, der ligesom Golf'en nu findes i syvende generation.

3 Facts om VW

VW er en del af den overordnede Volkswagen-koncern (VAG) der også består af Skoda, Audi, SEAT, Lamborghini, Porsche, Bentley, Bugatti og Ducati motorcykler. Volkswagen har tre modeller i Top10 over verdens mest solgte biler - Golf, Beetle og Passat. Successen kan skyldes, at Volkswagen er den bilproducent, der bruger allerflest penge på udvikling og forskning.

VWs historie

Folkevognsfabrikkerne blev grundlagt i 1930'erne af den tyske diktator Adolf Hitler, hvor "folkets bil", der senere blev døbt "Boblen" på dansk, skulle fremstilles. Bilen blev designet af professor Ferdinand Porsche, men nåede ikke for alvor at komme i produktion før 2. Verdenskrig. Men efter krigen blev produktionen genoptaget, og VW Type 1 (Boblen) blev datidens mest populære bil. Efter Boblens udfasning i slutningen af 1960'erne havde Volkswagen ikke en afløser klar i kulissen, der kunne løfte den tunge arv. Først med introduktionen af Volkswagen Passat og Volkswagen Golf i 1973 fik VW-koncernen modeller, der kunne føre virksomheden videre. Volkswagen havde på den tid opkøbt forskellige små tyske bilmærker, og disse fusioner samlede bl.a. NSU og Audi i VW-koncernen, der herefter blev kaldt VAG-koncernen: Volkswagen Aktiengesellschaft.