Nulstil
Køb
Personbil
VW
Viser: 1 biler til salg
Sortér:

VW Up!

1,0 MPi 60 Design Up! BMT 5d

94.900 kr.

  • 8/2017
  • 92.000 km
  • 24,4 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
8/2017
92.000 km
24,4 km/l
Fin velholdt VW Design Up! 5 dørs Særligt udstyr: Klimaanlæg Sædevarme Bluetooth El-ruder Metallak 🚘PRISER PÅ MULIGE TILKØB: ✔️ SUVO Undervognsbehandling fra 4.990,- kr. ✔️Waxoyl Lakforsegling 1.895,- kr. ✔️Waxoyl Sædeimprægnering 995,- kr. ✔️Fast eller aftageligt anhængertræk fra 8.995,- kr. ✔️Vinterpakke (Gummimåtter + Bagagerumsbakke) fra 1.195,- kr. 🚙Hos Jensen & Nørgård tilbyder vi: ✅Attraktiv finansiering, både med og uden udbetaling. Kontakt os og få et uforpligtende tilbud. ✅Vi køber gerne din brugte bil samt beregner en skarp byttepris. ✅Mulighed for udvidet garanti på brugte biler, i samarbejde med CarGarantie som løber i 12-36 mdr. ✅Attraktiv bilforsikring både på nye og brugte biler, til erfaren og uerfarne bilister. ✅Service aftaler på nye Hyundai. Salgsafdelingen har åben: Man-Torsdag 🕣08:30-17:30🕠 fredag 🕣 08:30-17:00🕔 Søndag 🕐13:00-16:00🕓 Kontakt os gerne inden ankomst, så vores sælger er til rådighed ved din ankomst. 📞75321311 eller 📨Niels@jensenognoergaard.dk Jensen og Nørgård A/S. Autoriseret Fiat og Hyundai forhandler. Vestermarksvej 3, 7200 Grindsted. Tlf. +45 75321311 Mail: Niels@jensenognoergaard.dk www.jensenognoergaard.dk *Forbehold for indtastnings og beregningsfejl. , airc., fuldaut. klima, fjernb. c.lås, sædevarme, el-ruder, dab radio, multifunktionsrat, håndfrit til mobil
Grindsted, Syd- og Sønderjylland
Side 1 af 1

VW

VW er blandt de tre største bilproducenter i verden, størst i Europa og absolut mest solgte bilmærke i Danmark de seneste år. I både 2012 og 2013 har det hele drejet sig om den ualmindeligt populære VW Up!, som alene stod for 10.637 indregistreringer på det danske marked i 2012. Men trods mikrobils-dominansen står Volkswagen også bag en lang liste af ekstremt populære modeller. Først og fremmest er der den ikoniske VW Golf, der siden 1974 har været en central del af fundamentet i hele VW-koncernen. I 2013 kom den legendariske Golf i syvende generation med mere plads og mere økonomiske motorer end nogensinde før. I 1975 blev også lillebroderen VW Polo sendt på gaden, og den er med årene ligeledes blevet en fast del af den danske vognpark. I 1998 blev et nyt prestigeprojekt fra VW sendt på gaden, nemlig den ultra-økonomiske VW Lupo som i dag fortsat regnes for en af de mest brændstofeffektive biler på det danske marked. Det betyder også, at priserne på en brugt VW Lupo er højere end biler af tilsvarende størrelse og alder. Til gengæld er der mange penge at spare på brændstof. VW Lupo slog dog aldrig igennem i udlandet på samme måde som i Danmark, hvilket har betydet, at reservedelene til Lupo generelt er en anelse dyrere end andre og mere populære modeller til salg på markedet. I den anden ende af skalaen finder vi et helt andet projekt fra Volkswagen, nemlig den luksuriøse SUV VW Touareg, der første gang så dagens lys i 2002. Når man taler om VW kommer man heller ikke udenom en af de mest populære firmabiler i Danmark - den rummelige og økonomiske VW Passat, der ligesom Golf'en nu findes i syvende generation.

Brugte Vw - Populære modeller

3 Facts om VW

VW er en del af den overordnede Volkswagen-koncern (VAG) der også består af Skoda, Audi, SEAT, Lamborghini, Porsche, Bentley, Bugatti og Ducati motorcykler. Volkswagen har tre modeller i Top10 over verdens mest solgte biler - Golf, Beetle og Passat. Successen kan skyldes, at Volkswagen er den bilproducent, der bruger allerflest penge på udvikling og forskning.

VWs historie

Folkevognsfabrikkerne blev grundlagt i 1930'erne af den tyske diktator Adolf Hitler, hvor "folkets bil", der senere blev døbt "Boblen" på dansk, skulle fremstilles. Bilen blev designet af professor Ferdinand Porsche, men nåede ikke for alvor at komme i produktion før 2. Verdenskrig. Men efter krigen blev produktionen genoptaget, og VW Type 1 (Boblen) blev datidens mest populære bil. Efter Boblens udfasning i slutningen af 1960'erne havde Volkswagen ikke en afløser klar i kulissen, der kunne løfte den tunge arv. Først med introduktionen af Volkswagen Passat og Volkswagen Golf i 1973 fik VW-koncernen modeller, der kunne føre virksomheden videre. Volkswagen havde på den tid opkøbt forskellige små tyske bilmærker, og disse fusioner samlede bl.a. NSU og Audi i VW-koncernen, der herefter blev kaldt VAG-koncernen: Volkswagen Aktiengesellschaft.