Nulstil
Køb
Personbil
Skoda
Fabia
Østjylland
Ukendt
Viser: 1 biler til salg
Sortér:
Forhandlerlogo

Skoda Fabia

1,2 TSi 86 Ambiente 5d

28.500 kr.

  • 10/2011
  • 206.000 km
  • 19,2 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
10/2011
206.000 km
19,2 km/l
kørecomputer, bagagerumsdækken, stofindtræk, højdejust. førersæde, alufælge, 15" alufælge, vinterhjul, aircondition, udv. temp. måler, fjernb. centrallås, sædevarme, el-ruder, cd/radio, airbag, esp, isofix, antispin. Super fin og meget velholdt Skoda Fabia 1,2 Benzin. Bilen står pæn inde som ude. Bilen står på 15 tommer originale Skoda Alufælge med Michelin Vinterdæk. Bilen er økonomisk og kører 19,2 km. pr. liter benzin og koster 800 kr i halvårlig vægtafgift. Bilen har kun haft en ejer. Bilen kører med kædetræk, så ingen dyre tandremsskift. Bilen er nysynet og holder syn til 05-12-2027. Servicebog medfølger. Nye bremser og kaliber, 1 ejer kørt af ældre herre. Ring og bestil en prøvetur i denne fine Skoda Fabia
Lystrup, Østjylland
Forhandlerlogo
Side 1 af 1

Skoda

Skoda Fabia er er en af markedets mest overbevisende minier. Rustbeskyttelsen er fremragende, kvaliteten er høj og driftomkostningerne er lave, hvilket i 2006 var med til at sikre den første generation af Skoda Fabia titlen som Årets Brugtbil. Og anden generation af den populære familiebil, der kom på markedet i 2007, tog fat hvor forgængeren slap. Med gedigent interiør, lave løbende udgifter og de pålidelige diesel- og benzinmotorer fra VW-koncernen bliver anden generation af Fabia ligeledes betegnet som et overordentligt godt køb. Fra årgang 2004 kan Skoda Fabias benzinversioner køre imponerende 30.000 km mellem serviceeftersyn, mens dieselmodellerne kan klare hele 50.000 km eller to år mellem service. Det lange interval og de meget billige reservedele er med til at gøre det utrolig billigt at holde en Fabia kørende. Fabias kult-lignende status som brugtbil gør den utrolig populær, hvilket du finder ud af, når du ser på de brugte modeller. Prisen på en brugt Skoda Fabia ligger nemlig i den lidt høje ende, når man sammenligner med konkurrenterne i klassen - til gengæld holder den prisen rigtig godt, så du får som regel de fleste af pengene retur, når du sælger den igen. 1,2-motoren har fået kritik for at være for svag til bilen - både med 60 og 70 hk, så du kan med fordel lede efter 1,4-versionen eller dieselmodellen, hvis det passer til dit kørselsbehov. Ved faceliftet i 2010 fik Fabia også en ny turbomotor i sortimentet: 1,2 TSI med 86 og 105 hk.

Udstyr

Interiøret i Skoda Fabia vinder næppe nogen designpriser. Kabinen er en grå og kedelig oplevelse, men til gengæld er der en følelse af godt håndværk, når man sætter bilen i gear og drejer på rattet. Samtidig får du en af de mest rummelige kabiner i klassen - både til gavn for fører og passagerer, og støtten i sæderne er perfekt. Udstyrsniveauet i Fabia er generelt meget pænt. Som standard får du på de nyere modeller altid multijusterbart rat, omdrejningstæller, musikanlæg med AUX-funktion, tonede ruder, indfarvet kofanger og forlygter med klaroptik. Til gengæld skal du op i niveau, hvis du vil have tågelygter, kørecomputer, start/stop-funktion, elruder, aircondition og fartpilot.

Konkurrenter

De primære konkurrenter til Skoda Fabia er Citroën C3, Toyota Yaris, Fiat Punto og VW Polo.
Bilbasen er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne hjemmeside. Læs mere