Nulstil
Køb
Personbil
Viser: 4 biler til salg
Sortér:
Forhandlerlogo

Renault 21

2,0 Turbo 4d

159.900 kr.

  • 1/1988
  • 199.900 km
  • 10,9 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
1/1988
199.900 km
10,9 km/l
Renault R21 Turbo blev en af ​​de bedste sportssedaner på markedet i 80érne og konkurrerede med BMW M3 e30 og Mercedes-Benz 190. Modellen er i dag en af ​​de mest eftertragtede Renault biler. Den blev født i 1988 og er udstyret med en 2.0-liters turbomotor i aluminum, der byder på 175 hk og 270 Nm. via en 5 trins man. gearkasse. En af dens stærke sider! Dens lethed! Interiøret i R21 Turbo skilte sig ud med et tre-eget sportsrat, 15" alufælge, et analogt instrumentpanel med en masse information, som et turbotryk-ur, indbygget computer og sportssæder, der var rigtig komfortable! Bilen byder desuden på masser af turbotøven! før 3.500 omdr. er den en behagelig bil, men efter ca. 4.000 omdr. bliver den et lavtflyvende Fransk missil. Der medflg. div org. service/instruktionsbøger. Absolut et besøg værd.
Køge, Syd- og Vestsjælland
Forhandlerlogo
Forhandlerlogo

BMW 320i

2,0 4d

294.800 kr.

  • 7/1988
  • 268.000 km
  • 11,4 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
7/1988
268.000 km
11,4 km/l
Fuldstændig gennemført og totalrenoverer E30'er helt efter kunstens regler. Her et eksemplar, hvor der hverken er sparet på tid, stumper eller æstetik, da denne bil blev genopbygget. Nej - det er IKKE en moderne sportsvogn med teknologiske assistentsystemer og hybriddrivliner. Her er det dig, bil og vej der er i centrum. Den velsmurte og gennemrenoveret ETA motor kæler for dig, når du først får lukket op for omdrejningerne. Bilen tager sig samtidig helt ualmindeligt godt ud med den speciallakeret individuelle BMW lakering, de 17" hartge splitfælge, og en luftundervogn, hvor du selv kan bestemme højden efter humør. Bilen er på lager til omgående levering. AF UDSTYR: - ETA motor - IX bagbro m. skivebremser - Godkendt hårdshedstjusterbar luftundervogn m. styring - 17" Hartge splitfælge - Totallakeret i BMW grøn individuel farve - Fuld oppolstring i kabine m. alcantarahimmel og læder dørbeklædning - Motor fuld restaureret - Soltag m. vippe-funktion - Læderkabine - Veteransynet Bilen er på lager til omgående levering. Der tages forbehold for tastefejl og positiv kreditgodkendelse.
Ørbæk, Fyn
Forhandlerlogo

BMW 325i

2,5 4d

259.900 kr.

  • 12/1987
  • 178.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
12/1987
178.000 km
-
Velkommen til den fine BMW E30 325 I med M tech 2 pakke. En af de allerførste som kørte ud ad BMW fabrikken. Bilen er registreret ulmito 1987 men er den faceliftet model der kom i 1988. Bilen er ualmindeligt velholdt og for så vidt jeg forstod så har bilen været i sammen familie i hele dens levetid. Der har været i alt 3 ejere på bilen. Den sidste ejer var rigtig ked af at skulle af med bilen og har skiftet olie og filter hvert år selvom han kun kørte ganske lidt, MEN konen synes at et Mobilehome var mere passende til en familie. Jeg har købt bilen i en lille landsby ved navn Atxondo Spanien ca 100 km fra San Sebastian. Udstyrsliste Tågelygter originalt. BMW alu Soltag originalt. Skålformet sæder Gule forlygter Indfarvet sidespejle Læder rat læder gearknop Skipose ( usædvanligt og jeg vidste ikke det fandtes dengang ) solgardin i bagrude ( aftermarket ) Følgende er fortaget fornyeligt Tandrem og vandpumpe luftfilter benzinfilter benzinpumbe tøndrør rotor og tændkabler gearkasse og bagtøjsolie olie og filter. Prisen er inklusiv dansk registreringsafgift, toldsyn og nummerplader. Jeg er Carsten Kromann og jeg har den udsøgte fornøjelse af at skulle sælge denne bil. Har du nogen yderligere spørgsmål eller ønsker du at besigtige bilen , er du mere end velkommen til at kontakte mig på 26 82 42 00. Ps vi har kun åbent efter aftale og kontaktes bedst pr. telefon Generel info om de biler jeg sælger; jeg henter typisk biler hjem fra Sydeuropa eller fra lande hvor bilernes opbevaring og vedligehold har været i højsædet. Der er markant forskel på om en bil har kørt i Danmark eller om den har kørt i Sydeuropa. Bilerne i Sydeuropa har formentligt aldrig kørt i snevejr og har ingen koldstarter i minusgrader. Dvs. At det er minimalt med rust og slidtage på motor, gearkasse bagtøj mv. Bilerne længere syd på, lever et mere skånsomt liv, hvilket også afspejles i prisen. Det er nok så vigtigt når man køber en ældre bil. PS besøg vores hjemmeside flashbackmotors.dk hvis du vil se flere billeder samt en fim af bilen.
Roskilde, Syd- og Vestsjælland

Mercedes 500 E

5,0 4d

399.900 kr.

  • 5/1991
  • 319.000 km
  • 8,0 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
5/1991
319.000 km
8,0 km/l
aut., 18" alufælge, airc., fjernb. c.lås, fartpilot, startspærre, sædevarme, el indst. førersæde m. memory, el-soltag, el-spejle, 4x el-ruder, Becker cd/radio, armlæn, dellæder, læderrat, tågelygter, db. airbags, abs, tonede ruder, ikke ryger, nysynet, service ok, tidligere undervognsbehandlet. Bygget og udviklet af Porsche. Den rå karrosse blev banket ud hos Mercedes i Sindelfingen og herefter fragtet til Zuffenhausen, hvor Porsche-ingeniørerne stod for resten. Undervognen blev naturligvis afstemt til at kapere de mange kræfter med kortere fjedre og andre dæmpere, men den stående ordre fra Mercedes-toppen var klar: E-klassen skulle stadig være komfortabel. Idéen om en stor sedan med sportsvognspræstationer kom ikke ud af ingenting. BMW havde allerede i 1985 lanceret sin M5 med række-6’eren fra sportsvognen M1, og ambitiøse Audi lod i 1988 porten gå op for topmodellen V8, som dog handlede mere om luksus end præstationer. Mercedes gik efter at forhøje spillets indsats og hentede drivline (samt bremser) i Autobahn-bomben 500 SL. Den nye V8’er med koden M119 var i virkeligheden baseret på et design, der stammede tilbage fra 1969. Men med elekronisk Jetronic-system fra Bosch, dobbelt overliggende knastaksler, fire ventiler per cylinder og variabel ventilstyring på indsugningssiden havde den den nødvendige pondus. Da kravet om at bygge en ægte Mercedes og ikke en gadelovlig DTM-racer hang tungt over udviklingsteamet, blev udyret koblet til den sløve, 4-trins automatgearkasse fra Mercedes 500 SL. Dog med en lidt anden gearing af bagtøjet, hvilket sammen med ekstra 20 Nm moment betød, at 500 E gik fra 0-100 km/t på 6,1 sek. Det var 0,1 sek. hurtigere end SL. Og nok så vigtigt, 0,2 sek. hurtigere end BMW M5. I alt 10.476 biler blev bygget og lige netop denne bil blev produceret Oktober 1990 hvor det hele startede og er blandt de første håndlavede 46 eksemplarer af dette vidunder som blev lavet dette år. Så denne bil er en meget sikker og god investering
Them, Østjylland
Side 1 af 1

Brugte biler til salg i alle mærker

Bilbasen er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne hjemmeside. Læs mere