Brugte Porsche 911 til salg i København

Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre
Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Porsche 911 3,3 Turbo 2d
Unik 930 Turbo I Diamant Blau Metallic, 89.000 Miles, Bilen Er Hjemtaget Til Danmark Tilbage I 2017. Bilen Er Født I USA, Og Har Haft 3 Ejere, Sidste Ejer Var Formanden For En Porsche Klub I Californien, Som Havde Bilen Fra 2012 - 2017, Bilen Er Opgraderet Med K27 Turbo, Den Er Ligeledes Opgraderet Med B&B Udstødning, Der Er Betalt Told Og Moms Af Bilen Tilbage I 2017, En Fantastisk Bil Som Kun Vil Stige I Værdi, Bilen Opnår Veteran Status I 12/2021. - Vi Tilbyder Også Leasing, Ring For Mere Info - Bemærk Bilen Er Ex Registreringsafgift.
Porsche 911 3,3 Turbo 2d Porsche 911 3,3 Turbo 2d Porsche 911 3,3 Turbo 2d Porsche 911 3,3 Turbo 2d Porsche 911 3,3 Turbo 2d
-
-
89.000
1986
675.000 kr.
København
Ny annonce
Porsche 911 3,6 Carrera 4 2d
Pris Uden Afgift Inkl. Moms. Unik Og Absolut Original 964´Er, Lakeret På Fabrikken I "Clematis Metallic" Efter Specifikt Kundeønske. Nok Den Eneste 911 Carrera Lakeret I "Clematis Metallic" Vi Kan Kun Finde Information Om Yderligere En Bil, En 964 Turbo Fra 1991 Der Er Lakeret I Denne Farve. Produceret Den 9. Maj 1990 Til Det Tyske Marked, God Service Og Km Dokumentation Fra Ny Inkl. Originalt Ført Servicehæfte Og Diverse Løbende Regninger, Matching Numbers (Porsche Certifikat) Importeret Til DK I December 2018 Hvor Bilen Komplet Gennemgået Bl.A. Med Nye Dæk, Seler, Fælge Osv. Kørt Ca. 5.000 Km Siden, 100% Original Bil, Kun Radio Er Udskiftet Til Ny Enhed Med Bluetooth Og Tlf, Der Passer Godt Ind I Interiør Designet. 16" Alufælge, Fjernb. C.Lås, C.Lås, El Indst. Forsæder, El-Ruder, El-Ruder, El-Spejle, Cd/Radio, El-Kaleche, Håndfrit Til Mobil, Bluetooth, Musikstreaming Via Bluetooth, Kopholder, Læderindtræk, Læderrat, Sportssæder, Abs, Tonede Ruder, Lev. Nysynet, Bilen Er Inkl. Moms Og Ekskl. Afgift. Kan Leveres På Sæson Leasingaftale, Som Eksempel: Førsteydelse: 50.000,- + Moms 6 Mdr. Indregistreret Kr. 4.750- + Moms Pr. Måned 6 Mdr. På Stilstand Kr. 1.088,- + Moms Pr. Måned Restværdi: 440.000,- Inkl. Moms Og Ekskl. Registreringsafgift. NB: Bilen Her Står Ikke På Adressen, Ring Til Stefan Kaas 20 46 00 22, For Yderligere Information.
Porsche 911 3,6 Carrera 4 2d Porsche 911 3,6 Carrera 4 2d Porsche 911 3,6 Carrera 4 2d Porsche 911 3,6 Carrera 4 2d Porsche 911 3,6 Carrera 4 2d
-
9,9 km/l
166.000
1990
490.000 kr.
København
Uden afgift
Porsche 911 2,0 Coupé 2d
Taler Vi Om 911’Ere Med “Holy Grail”-Potentiale, Er Denne Helt Særlige Porsche 911 Fra 1965 Blandt Kandidaterne. Denne 911 Har Et Af De Enormt Ønskelige Stelnumre Fra 300-Serien, Hvilket Indikerer, At Den Er Blandt De Allertidligste 911’Ere Nogensinde Produceret Af Porsche KG I Zuffenhausen (Nu Porsche AG). Bilen Er Dokumenteret Af Porsche Classic I Zuffenhausen I 1999 På Stelnummer Og Produktionsdatoen D. 8 December 1965. Sidenhen Er Tilkommet Porsche Certificate Of Authenticity Med Oplysninger Om, At Bilens Første Ejer Var Porsche KG Selv. Bilen Blev, Af Porsche Selv, Solgt Til En Porsche-Forhandler I Californien , Hvor Den Levede Et Trygt Liv Frem Til 1999. I 1999 Stævner Bilen Ud Med Madison Mærsk Og Bliver Senere Omladet Til Sally Mærsk For Endelig, At Ankomme Til København I Maj 1999. Efter Dette Var Bilen Placeret I En Garage I Et Par År, Indtil Den I Marts 2001 Bliver Indregistreret I Danmark For Første Gang. Herfra Kørte Den Originalt Rundt I Gader Og Stræder I København De Næste Mange År Frem – Og Lige Indtil Den Dag, Hvor En Porsche-Kender Ved Et Tilfælde Opdager, At Det Er En Original Serie 300 – Og Altså En Bil Fra Første Produktionsserie Af 911 Nogensinde. Daværende Ejer Beslutter Sig For, At Gøre Noget Godt For Sin “Daily Driver” Og Et Gennemgribende Renoveringsarbejde Påbegyndes I 2015. Bilen Bliver Adskilt Til Hver En Skrue Og Efterfølgende Opbygget Af En Etableret Porsche Konservator Efter Originale Forskrifter. Nedestående Billeder Af Bilen, Fortæller Nok Historien Bedre. Ikke Nok Med, At Denne 911 Er Blandt De Første Producerede, Findes Der En Helt Unik Og Særlig Detalje I Det Bagvedliggende Motorrum. Her Ligger Der En Nemlig En Weber Karburator I Stedet For Den Normale Solex 40PI Karburator, Der Alment Fandtes I Disse Biler Fra Denne Årgang. Dette Skyldes, At Ferdinand Piëch, I 1963, Anmodede Den Italienske Karburatorproducent Weber Om, At Producere En Karburator Som Han Kunne Bruge Som Grundlag For En Racerversion, Der Var I Stand Til At Modtage Større Venturi. Den Første Applikation Til Præcis Dette Weber-Design Fandtes I De 6-Cylindrede Porsche 901/20 Racermotorer. I Alt Blev Cirka 100 Enheder Af Porsches 904 Carrera GTS-Racerbiler Udstyret Med Dette Motor- Og Karburatorsetup Fra 1964-1966. Under Produktionen Af De Almene 911’Ere I Zuffenhausen, Blev Præcis Denne Bil Hevet Af Samlebåndet Og Monteret Med Selvsamme Weber Karburator, Som En Porsche KG Prototype. Fra Februar 1966 Gik Porsche Officielt Fra Solex Til Weber, Bl.A. På Baggrund Af Stor Succes Med Netop Denne Bil – Og Dette Setup Med En Weber 40IDA3C-Karburator (Triple Choke) Forblev Brugt Indtil 1972, Hvor Det Blev Erstattet Med Et EFI-System. Den Samme Type Af Weber Karburatorer, Som Findes I Denne 911, Blev Også Brugt På Andre Legendariske Biler Fra Den Tid Såsom Ferraris BB-Modeller, Lamborghini Miura, Renault Alpine A310 Og Selvfølgelig Ovennævnte Porsche 904 Carrera GTS – Alt Efter Setup Og Konfiguration. Som En Af De Største Køremaskiner, Der Nogensinde Er Produceret, I Sin Ikoniske Og Mest Ønsk- Og Elskværdige Tidlige Form, Oser Denne 911 Fra 1965 Af Ren Porsche-Karakter. Årgang ’65 Fortsætter Med At Influere De Nuværende, Og Kommende, Generationer Af 911-Modellerne – Selv Over 54 År Senere. Dette Slående Eksempel Giver En Fremragende Mulighed For At Erhverve En Meget Speciel Bil. Kontantpris: DKK 1.900.000 Inkl. Moms Og Dansk Registreringsafgift (Sorte Nummerplader)
-
-
49.000
1965
1.900.000 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 2,0 Coupé 2d
Det Her Er Formegentlig Det Bedste Indenfor 911'Eren Og Fra Denness Generation - Dertil Med HTP FIA Class GTS 11-Godkendelse Valid Indtil December 2028. Dermed Giver Denne 911 Fra 1965, Dig Direkte Adgang Til De Mest Respekterede Og Værdsatte Historiske Racerløb Som Den Moderne Verden Har At Tilbyde.  I 1965 Startede Produktionen Af Denne Eksakte 911 - Og D. 11 Februar 1966 Blev Den Leveret Til Sin Første Ejer I Californien, USA.  Med Til Bilen Følger Certifikat Fra Porsche AG Dateret D. 20. September 2005. Certifikatet Dokumenterer Bilens Oprindelse And Autencitet. Bilen Er Komplet Matching Numbers - Gennemgribende Fra Døre, Karosseripaneler, Motor, Gearkasse Etc. Ingen Større Ulykker Eller Skader Har Været Påført Bilen Og Ethvert Panel Er I Vatter.  Tæt På 400 Timer Er Brugt I 2015/16 På At Skille Bilen Komplet Ad, Renovere, Male Og Samle Igen - Ingen Skrue Eller Møtrik Er Overset. Siden Renoveringen Har Bilen Kun Kørt Fire GP'er (Copenhagen Historic Grand Prix I 2016, 2017 Og 2018 Med Michael Christensen Og I 2019 Med Mikkel Mac. Bilens Nuværende Ejer Købte Bilen Via Porsche Racing Specialisten Roock I Tyskland I 2015. Bilen Har Totalt Været Gennem Renovering Og Forbedringer For Over EUR 250.000.  Gearkassen Er Ombygget Til En Short-Shift Enhed Hos Porsche Danmark I 2018.  Motoren Har Været Omfattende Genopbygget Hos Dual Motorsport - Dutch Engine Labratories: Http://Www.Duel.Nl. Dette Var I 2019 Og I Direkte Overensstemmelse Med Alle Gældende Regulativer. Bilens Output Er Cirka 200 Hestekræfter V. Test I 2019. Siden Dette Har Motoren Kun Kørt Det Enkelte CPH GP I 2019, Hvor Den Sluttede På En Fjerdeplads Og Var Eventet Højest Rangerede Porsche.  Yderligere Opdateringer Og Specifikationer: - Nye Ruder - Varme I Forrude, Resten I Lexan - Tilpasset Læder På Interiørdele, Dørpaneler Og Instrumentbord - Tilpasset Elektronik Inkl. Moderne Data-Skærm - Ny 110L Benzintank Inkl. Nye Slanger Og Tilførsel - Nye Sportssæder Fra Recaro Med Seler Fra Schroth Racing - Momo Alcantara Rat - Opgraderet Brandslukningssystem For Både Motorrum Og Kabine - Renoverede Originale Fuchs Fælge På Dunlop Racing Dæk - Gennemrenoverede Bremsekalibre  - Komplet Bur I Kabinen, Malet I Eksteriørfarve - Letvægtspedaler Og Fodstøtter Fra Javex - Nye Gummilister Overalt  - Short Ratio Gearkasse-Setup (Komplet ''Endurance'' Gearkasse Medfølger (Long Ratio) Kontantpris: DKK 2.737.000 Inkl. Moms (Ekskl. Registreringsafgift)
-
-
1.000
1965
2.737.000 kr.
København
Uden afgift
Forhandler
Porsche 911 2,2 S Coupé 2d
Kompromisløst Gennem Renoveret 1971 Porsche 911S 2,2 Liter Bilen Har Været Totalt Adskilt Og Alle Pladedele Er Udskiftet Eller Bragt Tilbage Til Org. Rustfri Stand. Alt Er Blevet Glasblæst Eller Sandblæst, Hvorefter Alle Dele Er Epoxy Grundet Flere Gange. Herefter Er Bilen Blevet ”Sealed” Med Original Würth Undercoating. Undervognen Er Sprøjtet Med Det Samme Produkt Med Speciel Sprøjte For At Opnå Så Original Struktur På Bunden Som Muligt. Overalt Er Der Monteret Nye Lejer Og Alle Gummi Elementer Er Nye. Lakeringen Af Bilen Er I En Klasse For Sig, Hvor Den Først Blev Lakeret Med En Mørk Farve For At Synliggøre Evt. Issues. Derefter Er Den Igen Vandslebet Til Perfektion Og Lakeret I Porsches Originale Blod Orange (Blutorange) Lakfarve. Alle Forkromede Dele På Bilen Er Blevet Fuldstændig Adskilt Og Poleret Ned Til Rent Metal. Derefter Grundbehandlet Og Dyppet I Krom I En Gammeldags Proces. Kabinen Er Gennemrenoveret Og Bragt I Stand Som Ny. Det Omfatter Tæpper, Måtter, Sæder Mm. Alle Gummi Lister Og Filt Lister På Hele Bilen Er Udskiftet Motor & Gearkasse Har Ligeledes Været Totalt Adskilt Og Gennemrenoveret. Gearkassen Har Nye Lejer, Synkromeshringe Og Pakninger. Motorblokken Er Flugtboret, Topstykker Har Fået Nye Styr & Sæder. Alle Ventiler Er Gennemgået Eller Skiftet Til Nye. Der Er Monteret Nye Plejlstangs Lejer Og Hoved Lejer. Der Er Fræset Hellikoyl I Alle Cylinder Bolte Og Lavet Olie Bypass. Den Mekaniske Indsprøjtnings Pumpe Er Fuldstændig Renoveret Af En Tysk Specialist Og Der Suppleret Med Nye Spjældhuse (Mittelmotor). Der Er Monteret Ny Benzintank, Ny Brændstof Pumpe, Nye Slanger Og Alle Bremserør Er Gennemgået I Mindste Detalje Og Skiftet Til Nyt, Hvor Nødvendigt. Fælgene Renoveret På Samme Vis Som Resten Af Bilen, I Dette Tilfælde Hos En Fælg Specialist I Belgien Og Der Er Monteret Nye Dæk Og Originale Centerkapsler. Bremserne Har Komplet Renoverede Kalibre Og Nye Bremse Klodser. Efter Mere End 1.000 Timers Renovering Fremstår Denne Bil I Helt Unik Og Original Stand. Her Er Muligheden For At Erhverve Sig En Unik Klassisk Porsche 911 S, Der Ikke Har Kørt På Offentlig Vej Siden Arbejdet Blev Afsluttet. Pris Er Uden Dansk Registreringsafgift
-
-
1.000
1971
1.503.980 kr.
København
Uden afgift
Forhandler
Porsche 911 2,7 S 2d
911 Coupé 2,7 Klassisk 911'Er Og I Den Klassiske Grand Prix Hvide Lakering Med Brun Læder Kabine. Bilen Er I God Stand Og Fremtræder Meget Tids Autentisk. Istandsat For Nyligt For Kr. 150.000 Dokumentation Medfølger.
-
11,7 km/l
1.000
1977
425.000 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 3,0
ORIGINAL 911 CARRERA 3,0 - 1 Ud Af 2.546 Producerede Platindiamantmetallic Med Cognac Læder, Sportssæder, Fuchs Fælge. Fremstår I Superflot Stand Med Et Skønt Tidstypisk Udtryk. Er Netop Blevet Gennemgået Hos Pro Motor Som Har Udført Diverse Forbedringer For Kr. 55.000 - Fakturaer Foreligger!
-
11,9 km/l
450.000
1976
575.000 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 3,6 Carrera 2 Coupé 2d
En 911 Bastard (Ombygning) Er Ikke Set Ofte I Danske Gader. De Fleste Bliver Bygget Om Og Redesignet Af Folk Som Magnus Walker I LA Eller Strosek I Utting Bavaria. Blandt De Allermest Eftertragtede Er Naturligvis RUF I Pfaffenhausen. Det Her Er Ingen Af Delene, Men En Karismatisk Og Seriøs 911 Bastard. Født D. 25.10.1992 Som 964 Carrera 2 Med Rent Baghjulstræk Og 5 Trins Manual Gearkasse – Som Er Bevaret Til I Dag Og Med Matchende Numre. En Porsche Filial I München Fik Mod På At “Widebody” Den I 1996 Og Det De Gik Så All In På, At De Fik Monteret En Lang Række 993 C2S Karrosseridele Og Opgraderinger. Herefter Kørte Den Så I Ca. 12 År Og Kom Til Danmark I 2008. Her Gik Den I Hi Hos En Porsche Samler, Hvor Vi Samlede Den Op I 2012. Vi Kunne Ikke Stå For Dens Helt Eget Væsen Og Detaljerigdom, Men Vi Mente Samtidig, At Bastard-Visionen Skulle Føres Videre Til Næste Niveau. Omfattende Opgraderinger Blev Sat I Værk Og Omfatter Bl.A. 996 Turbo Bremsekalibre Og Bremseskiver/Klodser. Saddelmageren Fik Til Opgave At Montere 997 Gen 2 Perforeret Læder På De Originale Stole, 964 RS Seler Blev Monteret Og Et OEM CDR 210 Anlæg Med Aktive Højtalere Blev Installeret. Motor Fik Et Mekanisk Løft Der I Samarbejde Med Et 993 C2S Fabspeed Motorsport Udstødningssystem, Giver Lidt Flere Hestekræfter Og Mere Lyd. 993 RS Forlygter Fandt Ligeledes Vej Til Bastarden – Og Det Samme Gjorde 993 C2S Turbofælge. Det Her En Daily Driver 911, Der Kører Både Bedre Og Skarpere End De Fleste Af Samme Årgang. Denne 911’Er Havde Været Perfekt Castet Til Californication, Som Hank Moodys Lidt Vildere 911’Er End Hans Forslåede 964 Cabriolet. Denne 911 Bastard Er Klar På Næsten Hvad Som Helst, Så Har Du Hang Til En Blank Sort Porsche 911 Der Kører Heftigt Og Som Er Sin Helt Egen, Så Er Muligheden Åben Nu. Flexleasingforslag: Leasingperiode: 6 Mdr. Udbetaling: 69.000,- + Moms Mnd. Ydelse: 3.300- + Moms Restværdi: 415.000,- Inkl. Moms & Eks. Registreringsafgift Ovenstående Afhænger Af Kreditvurdering.
-
8,7 km/l
145.000
1992
3.300 kr./md.
København
Leasing ekskl. moms
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning