Brugte Porsche 911 til salg i København

Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre
Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Porsche 911 2,0 T Coupé 2d
Porsche 911 Der Er Blevet Bygget Til At Køre Endnu Bedre End Hvad Der Var Muligt I 1969. Alle Originale Porsche Dele – Dog Fra Forskellige Generationer Af 911’Eren. I De Foregående 16 År Har Denne 911 Udført Sine Daglige Gøremål I Og Omkring København Med Samme Danske Ejer. Det Viser Sig Selv, At Denne 911 T Fremstår Som En Periodekorrekt 1969. Opdateringer Og Rettidige Forbedringer, Bringer Bilen Til Denne Tilstand Anno 2022. Man Nyder I Sidste Ende Godt Af En Meget Lineær Køreoplevelse Med En Robust Undervogn, Affjedring, Styretøj, Kraftlevering, Balance Og Opbremsning. Den Her 911 Kan Bruges Hver Dag Og Hele Året Rundt Og På En Eller Anden Måde, Føles Den Mere Som En 911 Fra 1979, End Den Gør 1969. Kontantpris: DKK 790.000 Inkl. Moms Og Dansk Registreringsafgift.
Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d
-
-
96.000
1969
790.000 kr.
København
Porsche 911 3,2 Carrera 2d
911 3.2 Coupe - 1984 - Schieferblau Metallic - 2 Ejere - 49.000 Kilometer Lad Os Tage Afsæt I Den Lyseblå Lakering. Farven Hedder Schieferblau (Slate Blue - Kode 661) Og Leder, I Navnet, Ganske Vist Tankerne Til Den Velkendte Schiefergrau (Slate Grey). I Modsætning Til Schiefergrau, Er Den Her Variant Af Lakering Tilføjet Metal. Farven Blev Af Porsche AG Kun Brugt Mellem 1983-1984 Og Det Er Kun Til At Gisne Om, Hvor Få Der Egentlig Er Lakeret Schieferblau Metallic. Og Lakeringen På Den Her 911 3.2 Er Tilmed Den Originale. Bilen Har Aldrig Været Omlakeret. Lad Os Bevæge Os Kort Ind I Fortællingen Om Blot To Ejere... Bilens Første Registreringsattest Er Udstedt I I Italien. Første Ejer Værende En Kvinde Bosiddende I Como-Området. Anden, Og Nuværende Ejer, Værende En Dansk Herre Der Har Haft Bilen I Fem År, Som Blot Har Kørt De Seneste 3.000 Kilometer. I Dag Har Bilen Kørt Totalt 49.000 Km. Den Her 911 Kan Overgå Forventninger Til En Bil, Der Snart Har Set Sig Omkring I Fire Årtier. Her Står Vi Med En 911 3.2 Coupe På Dansk Grund, Med Gennemført Historik, Originale Historiske Dokumenter Og Inklusive Dansk Registreringsafgift. Kontantpris: DKK 890.000 Inkl. Moms Og Dansk Registreringsafgift.
Porsche 911 3,2 Carrera 2d Porsche 911 3,2 Carrera 2d Porsche 911 3,2 Carrera 2d Porsche 911 3,2 Carrera 2d Porsche 911 3,2 Carrera 2d
-
10,2 km/l
49.000
1984
890.000 kr.
København
Porsche 911 3,0 S/C 2d
Porsche 911 3.0 SC 1979 i org. farven grå Metallic med sort læderkabine, sportssæder, elruder og org soltag, der en helt renoveret. Porschen står i super original og flot stand, kører perfekt og er altid blevet top vedligeholdt hos Pro Moter i Køge. Regninger på over 70.000kr Den er fået skiftet alt omkring bremser og har lige været til service og står på 4 stk nye dæk. Bilen har matching nr og har haft sammen ejer de sidste 7år. Er selv mangeårigt medlem af Porsche Club Danmark.
Porsche 911 3,0 S/C 2d Porsche 911 3,0 S/C 2d Porsche 911 3,0 S/C 2d Porsche 911 3,0 S/C 2d Porsche 911 3,0 S/C 2d
-
11,1 km/l
300.000
1979
525.000 kr.
København
Porsche 911 3,2 Targa 2d
Porsche 911 Carrera Targa 3,2 (1984) Copper Brown Metallic M/ Bordeaux/Grå Læder Kabine. Denne Fine Bil Fremstår I Flot Stand Efter Istandsættelse For Ca. Kr. 250.000 Og Har Et Skønt Udtryk Herunder Kofanger, Sidespejle & Sideskørter I 964 Look, De Fine 17" Porsche Cup Fælge Og Den Sorte Targa Bøjle. Der Er Desuden Monteret DANSK Udstødningssystem & Aut. Kørelys Samt En Nyere Radio Med Mulighed For Tilslutning Af Mobiltelefon. Bilen Står I Vores Showroom Klar Til Omgående Levering. Leveres Til CVR Nummer På DK Plader Med Alle Afgifter Betalt.
-
11,1 km/l
201.000
1984
595.000 kr.
København
Engros/CVR
Forhandler
Porsche 911 3,0
ORIGINAL Porsche 911 CARRERA 3,0 (200 HK) 1 Ud Af Kun 1.083 Producerede Coupé I 1976. (Der Blev Produceret Yderligere 1.463 Coupé I 1997 Model) 1976 Betyder Flere Ting For Porsche Entusiaster. Bilerne Blev Som En Verdens Nyhed Zink Galvaniseret Og Fik Den Længste Rustgaranti Nogensinde For Biler På Det Tidspunkt. Carrera 3.0 Er Placeret Mellem 911 Med 2.7 L Motor Og Den I Nye I Oktober 1974 Introducerede 930 Turbo. Denne Carrera 3.0 Har Sidstnævntes Motor Uden Turbo Og Dermed 200 HK (Mod 260 HK I 930 Turbo). Bilen Fremstår I Org. Farven Platindiamant Metallic Med Cognac Læder, Sportssæder, Org. Fuchs Fælge Og Fabriksmonterede El-Ruder Som Std. (Nyt I 1976). Bilen Er Kendetegnet Ved De Bredere Bagskærme Med Plads Til De Nu Bredere 215/60 Dæk Og Fælge. Undervognen Er Ligeledes Opgraderet Med Kraftigere Stabilisatorer Og Mere Sportsligt Indstillet Kapacitet. Fremstår I Superflot Stand Med Et Skønt Tidstypisk Udtryk. Er Netop Blevet Gennemgået Hos Pro Motor I Køge, Som Har Udført Diverse Forbedringer For Kr. 55.000 - Fakturaer Foreligger! Bilen Står I Vores Showroom Klar Til Omgående Levering.
-
11,9 km/l
450.000
1976
575.000 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 2,7  2d
Ultraklassisk og velholdt 911 som kører (og lyder) supergodt. Hentet i Texas. Alle afgifter betalt. En matching numbers bil. Har et helt ringbind fyldt med kvitteringer plus navne på tidligere Porsche Club America ejere. Motoren var nyligt renoveret da jeg hentede den i 2016 og den har kørt uden problemer siden. Km-tal vides ikke med sikkerhed - tæller viser 61.022 miles. Der blev lavet lidt rust ved højre inderskærm da jeg fik den men ellers ikke noget synligt rust udover et par begyndende bobler ved venstre forlygte. Texas er ligesom Californien en varm og tør stat og bilen har været i opvarmet garage om vinteren. Den kører rigtig godt og jeg sælger kun fordi jeg ikke rigtigt får kørt i den mere.
-
-
97.000
1974
375.000 kr.
København
Privat
Porsche 911 3,0 S/C Targa 2d
Porsche 911 3.0 S/C Targa (204 HK). Her Er Der Tale Om Et Ekstremt Veldokumenteret Eksemplar Af 1982 Porsche 911 S/C Targa, Der Blandt Kyndige Porsche Entusiaster Betragtes Som Et Skudsikkert Samlerprojekt. Bilen Er Svensk Solgt Fra Ny Og Netop Kommet Til DK. Fremstår I Fin Brugsstand Med Et Skønt Tidstypisk Udtryk I Grå Metallic Med Sort Læder, Sort Targa Bøjle Og Fine 15" Fuchs Fælge. Her Er Den Klassiske 911 G-Model Til Omgående Levering Og Klar Til At Kunne Nydes Hele Sommeren. Bilen Står I Vores Showroom Klar Til Snarlig Levering Med Alle Afgifter Betalt..
-
-
192.000
1983
579.900 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 3,2 Carrera Targa 2d
Porsche 911 CARRERA TARGA 3,2 Fra 1986. Dansk Bil Fra Ny. Indischrot Med Sort Læder. Fremstår I Superflot Brugsstand Med Et Skønt Tidstypisk Udtryk Herunder Den Sorte Targa Bøjle Og De Fine 16" Fuchs Fælge, El. Sæder M/ Røde Kontrastsyninger., El-Ruder, El-Spejle M.M. Der Er Desuden Monteret Aut. Kørelys Og En Nyere Radio Med Mulighed For Tilslutning Af Mobiltelefon. Bilen Er Ny Serviceret Hos Porsche Center København Og Har Fået 4 Nye Pirelli P-Zero Rosso Dæk. Her Er Den Klassiske 911 G-Model Til Omgående Levering Og Klar Til Sommeren. Leveres På DK Plader Med Alle Afgifter Betalt. Bilen Står I Vores Showroom Klar Til Omgående Levering.
-
11,1 km/l
219.000
1986
595.000 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 3,3 Turbo Coupé 2d
Porsche 911 (930) 3,3 Turbo 1979 Porsche Havde Stor Erfaring Med Turbo-Tryk I Deres Racerbiler, Da De Præsenterede Deres Første Gadebil Med Turbo På Paris Motor Show I 1974. Ændringerne Var Så Omfattende, At Bilen Fik Sit Eget Modelnummer: 930. Modellen Var Porsches Topmodel I Hele Produktionsperioden (1975-1989) På Tidspunktet For Dens Introduktion Var 930 Den Hurtigste Tyske Produktionsbil. Den Leverer 265 Hk Og 260 Km/H. Det Gør Den Svær, At Mestre. I 1978 Foretog Porsche Foretog Deres Første Og Mest Betydningsfulde Ændringer Til 930'Eren. De Forstørrede Motorboringen Med 2 Mm. Til Et Samlet Slagvolumen På 3.299 Cc Og Tilføjede En Luft-Til-Luft Intercooler. Ved At Afkøle Trykluftladningen Hjalp Intercooleren Med At Øge Udgangseffekten Til 265 HK. Den Karakteristiske Bagerste Spoiler Blev Om-Profileret Og Hævet Lidt For At Give Plads Til Intercooleren. Affjedringen Nød Godt Af Nye Krængningsstænger, Fastere Støddæmpere Og Bagerste Torsionsstænger Med Større Diameter. Porsche Opgraderede Også Bremserne Svarende Til Dem, Der Blev Brugt På Racerbilen 917. Derefter Blev Bilen Produceret Stort Set Uændret I 18.770 Eksemplarer Indtil Produktionen Stopper I 1989. Denne Porsche 930 Er Et Perfekt Eksempel På Porsches 80’Er Turbo Topmodel. Den Tilhører Ovenikøbet Toppen Af Serien, Der Blev Produceret Fra 1978. Porsche 911 Turbo I Flot Farvekombination Med Matching Numbers Og Porsche Certifikat. Rigtig Velholdt Og Fremstår I Rigtig Flot Stand Både Indvendigt Og Udvendigt. Prisen Er Inkl. Dansk Registreringsafgift.
-
11,4 km/l
0
1979
979.000 kr.
København
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning