NY SYNET 11. November 2025
HAR FÅET SKIFTET KÆDE + KÆDESTRAMMER FOR UNDER 10.000KM SIDEN
Med god service bog helt fra da den var ny!
Der er tale om en MINI Cooper S fra 2010 (R56). Den har en 1,6L turbo motor der producerer 174hk, og køre som en drøm. Den er lakeret i den originale Laserblue metallic med hvidt tag og sportsstriber
Ekstraudstyr:
Tågelygter for og bag
Hvide motorhjelmsstriber
Udvidet interiøre belysning
Multifunktions læderret
Defrost baggrude
Kørelys
Størstedelen af de ting der er blevet skiftet (herunder kæde, nøgle, tændrør og spoler) har ikke fejlet noget, men da jeg ved at bilen ville have godt af at få det skiftet grundet af general vedligeholdelse gjorde jeg det så jeg ved at det hele bare spiller...
og det gør det ;)
I min tid har den fået skiftet følgende:
(178.433)
Alle 4 tændspoler & tændrør fra NGK
(178.650km)
Kæde, kædestrammer, mm. (udbredt problem på denne model) lavet hos Hyrup BMW & MINI specialist
Motorrens
Ny fjernbetjent nøgle
(178.848km
Rustbeskyttelse under baglygter (som er et udbredt problem på denne model)
Er tidligere undervognsbehandlet i 2018
(179.504km)
Thermostat hus + Thermostat
Vakumrør
(178.900km)
Lister fra bagrude til bagsmæk, sports antenne.
Lavet hos Hyrup BMW & MINI specialist
(182.236km)
Bagbremser (kalibre, skiver, klodser & sensor)
Luftfilter
Jeg har regninger på alt!
Den er monteret med 16" alufælge med toyo vinterdæk der (i skrivende stund) kun har kørt 12km (fra værkstedet til hjem)
Den er kun blevet vasket i hånden med keramisk sæbe, siden juni og derfor ikke været i vaskehal, af den grund står den flot i lakken.
Kom evt med et bud ;)
Sælges pga køb af veteranbil