Nulstil
Køb
Personbil
Ferrari
Viser: 7 biler til salg
Sortér:

Ferrari 308

3,0 GTS 2d

599.000 kr.

  • 7/1979
  • 85.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
7/1979
85.000 km
-
Ferrari 308 GTS, 1979, 209 HK. Starter og kører perfekt med super olietryk. Følgende er lavet inde for de sidste 5.000 km: ny køler, alle olie- og benzinslanger nye, ny vandpumpe, tandrem, remstrammerhjul, olie- og oliefilter skift, tændrør, platiner, div. pakninger og pakdåser, elektronisk tænding, nye tændkabler, bremser og håndbremse og meget mere. Lavet ved Skallebølle (har faktura). Den første Ferrari med V8 motor, kultværdien stærkt stigende.
Augustenborg, Syd- og Sønderjylland
Forhandlerlogo

Ferrari 308

3,0 GTS 2d

595.000 kr.

  • 7/1980
  • 31.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
7/1980
31.000 km
-
alu., airc., el-ruder, Vinrødt læderindtræk, læderrat, tonede ruder, service ok. Ferrari 308 blev introduceret i 1975 som afløser for den legendariske Ferrari 246 Dino. De første eksemplarer blev fremstillet i glasfiber indtil juni 1977. Den åbne GTS version har aftageligt Targa tag. Motoren i de første 308 modeller var en 255 HK V8 med karburator og tørsump smøring. Ferrari 308 modellerne er i dag anerkendt som ægte Ferrari klassikere, ikke mindst på grund af deres gode køreegenskaber og det smukke design fra Pininfarina. Ferrari 308 GTS her i den meget eftertragtede kaburator udgave Bilen er totalrenoveret med nye tandremme etc. Veteran status. Bemærk km kun 31.000. Pris på DK plader inkl. afgift og moms
Viborg, Østjylland
Forhandlerlogo

Ferrari 308

3,0 GTS QV 2d

567.650 kr. (Uden afgift)

  • 2/1984
  • 74.000 km
  • 10,0 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
2/1984
74.000 km
10,0 km/l
God stand. Har haft den og løbende vedligeholdt i 6 år. Får ikke kørt nok. Helt original. Bremser renoveret, rudehejs renoveret og påmonteret power relæ, timing bælter skiftet forår 2023. Bruger ikke olie eller ryger. Nylakeret for ca. 8 år siden. Fine dæk - Pirelli P7. Kører godt - rigtig lille charmetrold og en fryd for øjet. Sikker investering hvis den vedligeholdes løbende - hvilket er nemt (ikke dyrt). Billigste i EU grundet manglende servicebog. Men km (miles) dokumenteret ved medfølgende registreringsdokument (Title) fra US. Kan ses men KUN prøvekøres ved seriøs interesse, lige vest for Århus.
Silkeborg, Østjylland

Ferrari 348

3,4 tb 2d

545.000 kr. (Uden afgift)

  • 3/1993
  • 65.200 km
  • 10,0 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
3/1993
65.200 km
10,0 km/l
Ferrari har altid haft smukke og ikoniske modeller i sortimentet, men mange vil mene at der op igennem 80’erne, var noget helt særligt ved formsproget fra designerne i Maranello. Lige fra ostehøvlsdørene på en Testarossa, til F40’erens monstrøse spoiler, og klaplygter igennem hele modelprogrammet, har Ferrari sat et umiskendeligt fingeraftryk på, hvordan bildesign i 80’erne skulle se ud. Det kan være at det er derfor, at 348’eren har en så råfed aura af kitsch og stil, for den blev nemlig præsenteret i 1989, og skulle afløse 308’eren. 348’eren var dog en helt ny bil, med en 3, 4 liters 48 ventilers V8 med små 300 hestekræfter. Designet blev endeligt overset af Lenorado Fioravanti hos Pininfarina, som i øvrigt også havde blåstemplet bl.a. Daytona og 288 GTO. En solid opskrift på en dejlig Italiener, og en der i den grad ser lige så godt ud, som da den blev præsenteret Eksteriør Ferrari-rød hedder jo ikke Ferrari-rød i virkeligheden, men Rosso Corsa. Og det er præcis den nuance af rød som pryder denne 348 TB. Der er en grund til, at mange Ferrarier du ser har netop denne farve, for der er danset med farveformlen igennem mange årtier, og farven ser noget nær perfekt ud, når den er lagt rigtigt på de Pininfarina-tegnede former. Speedline har sørget for produktionen af de 17” stjernefælge, og det er et design man kan bruge langt tid på at beundre. De er alle 4 svøbt i tidstypisk Pirelli-gummi. Nogle vælger at ”opgradere” til senere F355-fælge, men for os at se, så skal det være dem her. Forlygterne klapper op og ned. Baglygterne er gemt bag 4 sortlakerede lameller. De passer selvfølgelig til lamellerne i dørene. Der er også ribber i motorhjelmen. Det tjener naturligvis et kølingsformål, men det er også smukt at betragte. Den kurvede bagrude understreger også, at designeren ville have at dette skulle tjene som et display af noget smukt. Alt er simpelthen bare fedt, og man har lyst til at stå og kigge rigtig længe på den. Lakken fremstår utroligt flot, og kun med ganske få brugsrelaterede spor. Interiør Man er aldrig i tvivl om hvad man kigger på, når man står ved en Ferrari, og det gælder også interiøret. En manuel 5-trins gearkasse med åben kulisse, er nok til at få de fleste entusiaster til at gå i spåner, og med rette. For når olien er blevet varm, skifter den nemlig med en herligt metallisk klink-lyd, og indbyder til at man leger med mellemgas og downshifts. Rattet er ligeledes umiskendeligt Ferrari med den stejlende hingst, og det der gør det ekstra særligt at dette er fra en tid, hvor airbags ikke var en nødvendighed. Det gør at egerne og udformningen på rattet, er i trit med resten af stylingen på 348. Vidste du i øvrigt at dette er den sidste serieproducerede Ferrari uden servostyring? Interiøret er i særdeles fin stand uden mangler, revner eller ”sticky buttons”. Drivline Kronjuvelen i 348 er selvfølgelig motoren, og den praler da også med det selv når den står parkeret. ”348” står nemlig for 3, 4 V8, og T’et i ”TB” står for trasversale, hvilket vil sige at gearkassen er monteret transversalt. Den 3, 4 liters Tipo F119 motor yder cirka 300 hestekræfter, sprinter fra 0-100 på en my over 6 sekunder, og fortsætter til en topfart på cirka 270 km/t. Et sæt performancetal der i den grad er respektable i dag, men som blæste folk bagover for 30 år siden. Udstødningen leverer et lydspor af den anden verden, og det er simpelthen umuligt ikke at le som et lille barn, især når den får lov at strække benene ud. Motoren er hoved renoveret hos Ferrari, og det er dokumenteret. Tandrem og service er sidst udført 09.02.2023 Hos Von Braun Sports Cars i Sverige. Denne 348 er særdeles velholdt, velplejet, veldokumenteret og vel undt en ny ejer. Det fremgår tydeligt at den har været i entusiast hænder, i det den har cirka 50 bilag med sig, inkl. servicehistorik, og det er vigtigt når vi har med biler af denne kaliber at gøre. Der er kun lavet 2.895 Berlinetta’er, og det her en af de bedste vi har set i dette prisleje. Vi tager gerne anden Ferrari i bytte.
Kongens Lyngby, København

Ferrari 348

3,4 tb 2d

995.000 kr.

  • 3/1993
  • 65.200 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
3/1993
65.200 km
-
Una Macchina Bella di Maranello! Bemærk prisen er inkl. dansk registrerings afgift ! Ferrari har altid haft smukke og ikoniske modeller i sortimentet, men mange vil mene at der op igennem 80’erne, var noget helt særligt ved formsproget fra designerne i Maranello. Lige fra ostehøvlsdørene på en Testarossa, til F40’erens monstrøse spoiler, og klaplygter igennem hele modelprogrammet, har Ferrari sat et umiskendeligt fingeraftryk på, hvordan bildesign i 80’erne skulle se ud. Det kan være at det er derfor, at 348’eren har en så råfed aura af kitsch og stil, for den blev nemlig præsenteret i 1989, og skulle afløse 308’eren. 348’eren var dog en helt ny bil, med en 3, 4 liters 48 ventilers V8 med små 300 hestekræfter. Designet blev endeligt overset af Lenorado Fioravanti hos Pininfarina, som i øvrigt også havde blåstemplet bl.a. Daytona og 288 GTO. En solid opskrift på en dejlig Italiener, og en der i den grad ser lige så godt ud, som da den blev præsenteret Eksteriør Ferrari-rød hedder jo ikke Ferrari-rød i virkeligheden, men Rosso Corsa. Og det er præcis den nuance af rød som pryder denne 348 TB. Der er en grund til, at mange Ferrarier du ser har netop denne farve, for der er danset med farveformlen igennem mange årtier, og farven ser noget nær perfekt ud, når den er lagt rigtigt på de Pininfarina-tegnede former. Speedline har sørget for produktionen af de 17” stjernefælge, og det er et design man kan bruge langt tid på at beundre. De er alle 4 svøbt i tidstypisk Pirelli-gummi. Nogle vælger at ”opgradere” til senere F355-fælge, men for os at se, så skal det være dem her. Forlygterne klapper op og ned. Baglygterne er gemt bag 4 sortlakerede lameller. De passer selvfølgelig til lamellerne i dørene. Der er også ribber i motorhjelmen. Det tjener naturligvis et kølingsformål, men det er også smukt at betragte. Den kurvede bagrude understreger også, at designeren ville have at dette skulle tjene som et display af noget smukt. Alt er simpelthen bare fedt, og man har lyst til at stå og kigge rigtig længe på den. Lakken fremstår utroligt flot, og kun med ganske få brugsrelaterede spor. Interiør Man er aldrig i tvivl om hvad man kigger på, når man står ved en Ferrari, og det gælder også interiøret. En manuel 5-trins gearkasse med åben kulisse, er nok til at få de fleste entusiaster til at gå i spåner, og med rette. For når olien er blevet varm, skifter den nemlig med en herligt metallisk klink-lyd, og indbyder til at man leger med mellemgas og downshifts. Rattet er ligeledes umiskendeligt Ferrari med den stejlende hingst, og det der gør det ekstra særligt at dette er fra en tid, hvor airbags ikke var en nødvendighed. Det gør at egerne og udformningen på rattet, er i trit med resten af stylingen på 348. Vidste du i øvrigt at dette er den sidste serieproducerede Ferrari uden servostyring? Interiøret er i særdeles fin stand uden mangler, revner eller ”sticky buttons”. Drivline Kronjuvelen i 348 er selvfølgelig motoren, og den praler da også med det selv når den står parkeret. ”348” står nemlig for 3, 4 V8, og T’et i ”TB” står for trasversale, hvilket vil sige at gearkassen er monteret transversalt. Den 3, 4 liters Tipo F119 motor yder cirka 300 hestekræfter, sprinter fra 0-100 på en my over 6 sekunder, og fortsætter til en topfart på cirka 270 km/t. Et sæt performancetal der i den grad er respektable i dag, men som blæste folk bagover for 30 år siden. Udstødningen leverer et lydspor af den anden verden, og det er simpelthen umuligt ikke at le som et lille barn, især når den får lov at strække benene ud. Motoren er hoved renoveret hos Ferrari, og det er dokumenteret. Tandrem og service er sidst udført 09.02.2023 Hos Von Braun Sports Cars i Sverige. Denne 348 er særdeles velholdt, velplejet, veldokumenteret og vel undt en ny ejer. Det fremgår tydeligt at den har været i entusiast hænder, i det den har cirka 50 bilag med sig, inkl. servicehistorik, og det er vigtigt når vi har med biler af denne kaliber at gøre. Der er kun lavet 2.895 Berlinetta’er, og det her en af de bedste vi har set i dette prisleje. Bilen kan evt. købes uden reg. afgift til kr. 545.000,- til evt. sæson leasing. Vi tager gerne anden Ferrari i bytte. Skriv eller ring for mere info.
Kongens Lyngby, København

Ferrari 348

3,4 ts 2d

845.000 kr.

  • 12/1993
  • 47.695 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
12/1993
47.695 km
-
Ferrari 348 blev fremstillet som efterfølger for den meget populære 308/328 model. Stadig med en kompakt V8 cylindret motor monteret centralt i bilen, men her på langs af bilen (heraf t for trasversale i modelbetegnelsen). Med 300 hk og tørsump smøring var der rigeligt med kræfter og attitude til at matche resten af bilen, og det velfungerende targa tag bidrager blot yderligere til at forstærke køreoplevelsen. Dette var den sidste “rigtige” Ferrari som Enzo selv overså udviklingen med. Og i vores øjne den sidste rigtige Ferrari inden der går elektronik, automatgear, servostyring og blød kobling i den. Også nomenklaturen blev ændret siden Il Commendatore gik til de evige racerbaner, 348 var den sidste model hvor modelnavnet traditionen tro henviste til motor konfigurationen – 3,4 liter og 8 cylindre. Godt nok var det stadig Pininfarina der stod for designet, men manden bag var ingen mindre end Leonardo Fioravanti (365 “Daytona”, 288 GTO og F40 !!), og man ser streger der trækker på designet fra Testarossa gå igen her. Resultatet er en mere maskulin bil end forgængeren og sådan set også efterfølgeren, den er i virkeligheden sin egen. Eksemplaret her er i extrem flot stand overalt, den fremstår stadig helt original i lakken overalt. Aldrig skadet, aldrig pillet ved, kun behørigt vedligeholdt. Og med et meget lavt kilometertal på kun 47.695 gør det denne bil til en ægte klassiker og samlerbil med potentiale. Samme entusiastiske danske ejer gennem de seneste 14 år. På vejen kører den ligesom en Ferrari skal – med den skønne lyd fra V8’eren lige bag føreren og (man fristes til at sige naturligvis….) kontant manuelt gearskifte i den klassiske åbne skiftekulisse. Se gerne video præsentationen forneden – så er alt sagt. Det var en af de bedre foto dage vi havde, man kan da kun blive glad i låget af at køre åben Ferrari. Leveres nysynet og indregistreret med fuld dansk afgift – klar til at blive nydt. Se video af bilen på www.stelvio.dk
Måløv, København

Ferrari 308

3,0 GTSi 2d

580.000 kr. (Engros/CVR)

  • 12/1981
  • 41.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
12/1981
41.000 km
-
Sælges for kunde, med Historik Fuld dansk afgift betalt i 2016, og veteran synet, biler er defor billig at eje som veteranbil. Ikonisk Ferrari i det kendte lækre design af Pinifarina som man kender Ferrari for. Bilen har de smukke linjer, og er bla. kendt fra TV-serien MAGNUM PI. og mange top 5 lister, for IKONISKE BILER. En sikker klassiker. USA model med V8 motor, to personers targa-top, med brændstof indsprøjtning, Originale 14'' Ferrari fælge, læderindtræk, læderrat, service overholdt med tandrem i 2020 osv. Bilen sælges engros kun til cvr nummer. Se mere samt video på skinbjerg.dk
Nørresundby, Nordjylland
Side 1 af 1