Nulstil
Køb
Personbil
BMW
Viser: 2 biler til salg
Sortér:

BMW M5

3,5 4d

399.900 kr.

(Uden afgift)

  • 3/1993
  • 72.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
3/1993
72.000 km
-
Bemærk. Bilen kan stå på ekstern lager så ring venligst for besigtigelse. Ekstrem fin og helt original M5 E34 i den klassiske og flotte Diamant Schwarz Metallic. Bilen er oprindelig leveret fra ny til Japan, og med samme ejer indtil 2014 hvor den bliver importeret til England i 2017 bliver den sat til salg og en dansk bilsamler for den importeret til DK, hvor den har stået i hans private samling indtil nu. Selve bilen fremstår også utrolig velholdt både ude og inde, udstyrsmæssigt har den bl.a - El-sportssæder med memory i førersædet - El-soltag - Dellæder - Aircondition - Shadowline lister - Org. stereo med 6 CD Changer - Kørecomputer og meget mere BEMÆRK de originale 17" Turbine formede M-System alufælge som skulle give mere køling til bremserne og som var specielt fremstillet til M5-modellen ligeledes er værktøjskittet i bagklappen komplet. Selve E34 -modellen blev produceret fra 1987-1996 og ialt på tværs af modeller der produceret over 1.3 mill. biler, hvor af kun 5.877 stk er M5 med denne specifikation, så vi har her at gøre med en sjældenhed som uden tvivl er svær at finde i en bedre stand. Hvem kommer først. Prisen er uden afgift inkl. moms. Kontakt os gerne for yderligere info Sælges i den stand som bilen står i grundet alder km – ring for mere information herom, Finansiering af klassiske biler tilbydes – ring for mere information herom.
Ans By, Østjylland

BMW 525i

2,5 4d

129.900 kr.

  • 7/1989
  • 214.000 km
  • Manuelt gear
  • Benzin
7/1989
214.000 km
-
Velkommen til denne velholdte BMW 525i E34 som var en af de første i modelserien og har samme motor som 325i E30 modellen. Bilen blev importeret fra Tyskland i 2015 og er har kun haft en ejer siden da. Ejeren er desværre gået bort derfor sælges bilen. Der medfølger en super fin servicebog/historik helt fra bilens fødsel samt alle regninger siden den kom til Danmark medfølger. Kobling samt udrykkerleje skiftes i forbindelse med levering. Bilen er helt klart et samler objekt pga. af dens stand, kilometer og historik Bilens pris er inkl. danske registreringsafgift og indregistrering i dit navn. Regnestykke hvis man selv henter en lignende bil hjem fra Tyskland. BMW 525i med servicehistorik i det fint eksemplar ca. 10.000 euro omregnet 75.000 Dkr. Registreringsafgift ca. 77.000 kr. Transport omkostninger anslået 5.000 samt tiden. Så hvis du søger en BMW 525i E34 som som kørt det meste af sit liv på de tyske vej og sidenhen kun er blevet brugt til sommerkørsel, så dette et godt tilbud til dig. I øvrigt så får bilen veteranstatus den 5 juli. Udstyrsliste 5 manuel gear, 17" alufælge, c.lås, infocenter, soltag, el-spejle, cd/radio, ikke ryger, abs, servo, indfarvet sidespejle. tidligere nummerplade AT63821 Vi tilbyder: At tage din bil i bytte. Attraktiv finansiering også uden udbetaling via Santander. Det er muligt at låne bilen til FDM eller den lokale mekaniker. Jeg er Carsten Kromann og jeg har den udsøgte fornøjelse af at skulle sælge denne bil. Har du nogen yderligere spørgsmål eller ønsker du at besigtige bilen , er du mere end velkommen til at kontakte mig på 26 82 42 00. Ps vi har kun åbent efter aftale og kontaktes bedst pr. telefon
Roskilde, Syd- og Vestsjælland
Side 1 af 1

BMW

BMW er for mange bilelskere den ultimative kombination af luksus, sportslige køreegenskaber, design og kvalitet. Og der er nok noget om det. I hvert fald kan man år efter år konstatere, at BMW sætter sig på toppen af podiet af det årlige AutoIndex, som viser, hvor tilfredse bilejerne er med deres biler. Ifølge de danske bilejere er der altså ikke en bedre bil end BMW. For de fleste danskere er det dog et bilmærke, som ligger udenfor budgettet - hvis man ser på de nyeste modeller vel at mærke. For selvom en BMW aldrig vil kunne konkurrere med priserne på de asiatiske mikrobiler og familiecontainere, kan man, hvis man søger lidt på nettet, være heldig at finde brugte BMW'er til salg, der har mere jordnære priser. En af de populære modeller i Danmark er den underholdende BMW 1-serie, der godt nok var dyr som ny, men som takket være en lang række brugte leasingbiler er kommet gevaldigt ned i pris, så brugtpriserne har fået et mere acceptabelt niveau. Og med BMW 1-serien får man både baghjulstræk, masser af kræfter og knivskarpe køreegenskaber, der kan få konkurrenterne til at ligge søvnløse. Hvis man går efter en brugt 1-serie, skal man primært holde sig til de brugte modeller efter årgang 2007, da de kører længst på literen. Skal der være mere plads er BMW 3-serie måske et sted at starte. Også her er brugtpriserne på både benzin- og dieselversionerne kommet ned i et niveau, hvor det kan blive interessant for købere, der ellers havde overvejet at købe en fabriksny VW Passat, Ford Mondeo eller Toyota Avensis. Også her skyldes de lavere BMW-priser, at de mange frikørte leasing-modeller bliver sendt på gaden efter tre år, hvilket gør udbudet en anelse større end efterspørgslen.

Brugte Bmw - Populære modeller

3 Facts om BMW

Bayerische Motoren Werke AG, som koncernen hedder, er en tysk bil-, motorcykel- og motorfabrikant, som er grundlagt i 1917 med hovedsæde i München, Tyskland. Koncernen ejer også Mini-bilmærket og er moderselskab til Rolls-Royce. BMW producerer desuden motorcykler under BMW Motorrad- og Husqvarna-mærkerne. I 2010 fremstillede BMW-koncernen i alt 1.481.253 biler og 112.271 motorcykler på tvær af alle koncernens mærker. Af de mange biler var det blot 3.500 af dem, der fik danske nummerplader på.

BMW's historie

To firmaer fra München fusionerede i 1922 under navnet Bayerische Motoren Werke. Begge havde under 1. verdenskrig fremstillet motorer til fly. BMW begyndte at fremstille motorcykler i 1923. I 1928 påbegyndtes også bilproduktion under licens fra engelske Austin, og i 1934 så de første egenudviklede biler dagens lys. I 1950'erne så BMW et marked for meget små biler, og løsningen blev licensproduktion af italienske Isettaer – den såkaldte BMW Isetta. BMW har været gennem adskillige kriser i sin historie, men har siden slutningen af 1960'erne været i konstant fremgang. I 1971 lå årsproduktionen på ca. 180.000 enheder, mens den i dag er oppe på over 1,5 millioner. Både bilerne og motorcyklerne er kendt for at ligge i den højere ende af skalaen, hvilket også fremstår af priserne på de fabriksnye modeller, der for flere af bilmodellernes vedkommende sniger sig over 1 million kroner.
Bilbasen er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne hjemmeside. Læs mere