Nulstil
Køb
Personbil
BMW
Viser: 1 biler til salg
Sortér:

BMW M5

4,4 Competition aut. 4d

534.999 kr. (Uden afgift)

  • 12/2019
  • 29.000 km
  • 10,9 km/l
  • Automatisk gear
  • Benzin
12/2019
29.000 km
10,9 km/l
BMW M5 Competition sælges. Km: 29350 km. 1. Indregistrering: 12/2019. Highlights af udstyr. Competition-pakke. Adaptiv fartpilot & lane assist. Bmw Laserlys. M drivers pakke. M sports udstødning. Softclose. Trådløs Apple Carplay. Køl & varme i sæderne. Gardiner bagi. H/K Anlæg. Individual high gloss shadow line pakke. 360 graders kamera. Parking assistance plus pakke. Ratvarme. Alcantara himmel. Og en masse mere.. Bilen har fuld service historik ved BMW. Sidste service var det store med luftfiltre og tændrør, dette er udført ved 29300 km December 2023. Bilen fik Michelin pilot sport 4S dæk monteret for 3000 km siden. Bilen er poleret og keramisk coatet i foråret 2023 og siden da altid håndvasket. Bilen har fået eftermonteret LCI baglygter Bilen har fået monteret Carbon frontsplitter og carbon detaljer. Bilen har fået monteret stenklapper for at mindske stenslag. Jeg sælger udelukket bilen til fordel for en anden bil Pris 534999,- eks moms & afgift. Perfekt til leasing.
Glostrup, København
Side 1 af 1

BMW

BMW er for mange bilelskere den ultimative kombination af luksus, sportslige køreegenskaber, design og kvalitet. Og der er nok noget om det. I hvert fald kan man år efter år konstatere, at BMW sætter sig på toppen af podiet af det årlige AutoIndex, som viser, hvor tilfredse bilejerne er med deres biler. Ifølge de danske bilejere er der altså ikke en bedre bil end BMW. For de fleste danskere er det dog et bilmærke, som ligger udenfor budgettet - hvis man ser på de nyeste modeller vel at mærke. For selvom en BMW aldrig vil kunne konkurrere med priserne på de asiatiske mikrobiler og familiecontainere, kan man, hvis man søger lidt på nettet, være heldig at finde brugte BMW'er til salg, der har mere jordnære priser. En af de populære modeller i Danmark er den underholdende BMW 1-serie, der godt nok var dyr som ny, men som takket være en lang række brugte leasingbiler er kommet gevaldigt ned i pris, så brugtpriserne har fået et mere acceptabelt niveau. Og med BMW 1-serien får man både baghjulstræk, masser af kræfter og knivskarpe køreegenskaber, der kan få konkurrenterne til at ligge søvnløse. Hvis man går efter en brugt 1-serie, skal man primært holde sig til de brugte modeller efter årgang 2007, da de kører længst på literen. Skal der være mere plads er BMW 3-serie måske et sted at starte. Også her er brugtpriserne på både benzin- og dieselversionerne kommet ned i et niveau, hvor det kan blive interessant for købere, der ellers havde overvejet at købe en fabriksny VW Passat, Ford Mondeo eller Toyota Avensis. Også her skyldes de lavere BMW-priser, at de mange frikørte leasing-modeller bliver sendt på gaden efter tre år, hvilket gør udbudet en anelse større end efterspørgslen.

Brugte Bmw - Populære modeller

3 Facts om BMW

Bayerische Motoren Werke AG, som koncernen hedder, er en tysk bil-, motorcykel- og motorfabrikant, som er grundlagt i 1917 med hovedsæde i München, Tyskland. Koncernen ejer også Mini-bilmærket og er moderselskab til Rolls-Royce. BMW producerer desuden motorcykler under BMW Motorrad- og Husqvarna-mærkerne. I 2010 fremstillede BMW-koncernen i alt 1.481.253 biler og 112.271 motorcykler på tvær af alle koncernens mærker. Af de mange biler var det blot 3.500 af dem, der fik danske nummerplader på.

BMW's historie

To firmaer fra München fusionerede i 1922 under navnet Bayerische Motoren Werke. Begge havde under 1. verdenskrig fremstillet motorer til fly. BMW begyndte at fremstille motorcykler i 1923. I 1928 påbegyndtes også bilproduktion under licens fra engelske Austin, og i 1934 så de første egenudviklede biler dagens lys. I 1950'erne så BMW et marked for meget små biler, og løsningen blev licensproduktion af italienske Isettaer – den såkaldte BMW Isetta. BMW har været gennem adskillige kriser i sin historie, men har siden slutningen af 1960'erne været i konstant fremgang. I 1971 lå årsproduktionen på ca. 180.000 enheder, mens den i dag er oppe på over 1,5 millioner. Både bilerne og motorcyklerne er kendt for at ligge i den højere ende af skalaen, hvilket også fremstår af priserne på de fabriksnye modeller, der for flere af bilmodellernes vedkommende sniger sig over 1 million kroner.