Særdeles velholdt og veludstyret BMW E93 cabriolet - bemærk med manuelt gear!
3,0 række 6 med ca. 250 hk.
Brugt som pendlerbil (kører 16-17 km/l ved blandet kørsel og noget længere på landevej)
Fabriksmonteret udstyr:
S704 M Sports Suspension
S710 M Leather Steering Wheel
S7R7 Innovation Package
S7RS Package Comfort
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory
S481 Sports Seat
S493 Storage Compartment Package
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S4AE Armrest Front, Retractable
S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss
S4UT Throughload Opening W/Int. Transport Bag
S601 TV Function
S609 Navigation System Professional
S612 BMW Assist
S616 BMW Online
S620 Voice Control
S633 Preparation, Mobile Phone, Business
S672 CD Changer For 6 CDs
S676 HiFi Speaker System
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S7SP Navi Professional/M.-Ph.Prep. Bluetooth
S502 Headlight Cleaning System
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog Lights
S521 Rain Sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic Air Conditioning
S544 Cruise Control With Brake Function
S548 Kilometre Speedo
S563 Light Package
S5AC High-Beam Assistant
S249 Multifunction F Steering Wheel
S302 Alarm System
S320 Deleted, Model Lettering
S322 Comfort Access (keyless go)
Herudover:
- Rat udskiftet med næsten nyt fra en 2014 BMW Z4
- Sænket
- M-tech kofangere
- Indfarvet spoiler
- Børstet alu interiørlister
- Diskanter + mellemtoner udskiftet med Dolby prologic 7
- 20" sommerhjul (80-90 % mønster)
- 18" vinterhjul (70-80 % mønster)
Hellakeret i samme originale BMW Monaco blau i 2018 (ved ca. 400.000 km), samt skiftet forlygter, tågelygter osv.
Poleret/lakforseglet i 2023, så kosmetisk langt pænere end dem, der har kørt 200.000 km.
Bomstærk M57 motor, som har fået skiftet kæde og turbo ved 420.000 km (2019).
Kører rigtig godt.