Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-10-2006 kl. 21:22
Jeg har fået det gjort i min mazda 6 stc i alle 5 ruder pånær forruden, det gav jeg 2200 kr for og så er det lavet så godt at de på synshallen ikke kunne se at det var film der var i så den blev synet med tonet ruder i de to forste sideruder..
Profil slettet
14-10-2006 kl. 15:29
Nu er jeg blevet stoppet mange gange med det i og der er aldrig blevet sagt noget ang det.. Men nu skal det også siges at det er heller ikke helt sort..
Profil slettet
25-10-2006 kl. 09:17
Må indrømme jeg ikke helt forstår hvorfor du gerne vil tone ruderne i en C5 weekend, der netop har grønlige ruder i forvejen (er det udseende du tænker på??)
Omkring gps skal du være MEGET MEGET opmærksom på at Citroen C5 har Atermisk rude, det betyder at en stor del af gps modtagere ikke kan modtage og sende signal igennem ruden.
Du skal lede efter gps der har dette chipset (det er i bekræftet at det virker - der kan sagtens være andre):
Highly sensitive SiRFstarIII™ GPS chipset
Det findes i bla. den nye Tom Tom one Europe der kan erhverves for mellem 3200-3500 alt efter hvor du køber den.
Udover det er bl.a. Garmin 360 også med dette chipset, men skal ikke gøre mig klog på inkl hvilke kort
Omkring gps skal du være MEGET MEGET opmærksom på at Citroen C5 har Atermisk rude, det betyder at en stor del af gps modtagere ikke kan modtage og sende signal igennem ruden.
Du skal lede efter gps der har dette chipset (det er i bekræftet at det virker - der kan sagtens være andre):
Highly sensitive SiRFstarIII™ GPS chipset
Det findes i bla. den nye Tom Tom one Europe der kan erhverves for mellem 3200-3500 alt efter hvor du køber den.
Udover det er bl.a. Garmin 360 også med dette chipset, men skal ikke gøre mig klog på inkl hvilke kort
Profil slettet
26-10-2006 kl. 13:41
Nej men nu er jeg godt tilfreds med mine ruder om det er lovlig eller ej.. Det er jo op til en selv hvad man vil..