Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bil ryster i rattet ,307

Kim Kruger

Kim Kruger
bruger siden
06-01-2004

11-08-2003 kl. 15:39

Hej igen! Det lyder meget interessant med hængende bærearm. Det vil jeg prøve at nævne over for forhandleren. Så får vi at se om de kan løse det. Jeg vil lige høre ..om det også er en 307 SW HDI''er du har.?!? for der kan jo være forskel på vægtforhold osv. Men ellers tak for dit svar. mvh. Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Daniel Vensild

Daniel Vensild
bruger siden
06-01-2004

15-08-2003 kl. 17:42

goddag jeg syntes at du skal tage ud til et dækcenter og få dine dæk raspet af det kan godt hjælpe nogle gange... ellers så prøv at sætte nogle andre hjul på og se om det stadig ryster for det kan også godt være dit Nav der er skævt det har jeg selv prøvet så prøv at låne nogle andre hjul for så kan du udelukke hjulene hvis det stadig ryster.....

Kim Kruger

Kim Kruger
bruger siden
06-01-2004

15-08-2003 kl. 17:42

Hej!
Jeg/vi har erhvervet os en Peugeot 307 SW HDI som ryster i rattet. Vi har fået sporet og afbalanceret og spinnet hjulene. Den er blevet afbalanceret for 3.gang og den ryster stadig i rattet mellem 120-140km/t.

Det er Dunlop Sport 2000E som den er monteret med. Jeg har talt med en anden forhandler som fortalte at de havde oplevet samme problemer med mine typer dæk - og anbefalede at jeg i stedet fik nogle Michelin dæk på. Men er ikke lige villig til at spændere 5000kr på nye dæk på en helt ny bil.

Er der nogen som har haft samme problemer...og hvordan har i fået det løst??