BilBasen Forum

Abonner på forumtråd

Phillips nye LED-vidunderpærer - erfaringer

Johannes Gregersen

Johannes Gregersen
bruger siden
06-04-2005

14-02-2018 kl. 12:12

Er der nogen, der har erfaring med Phillips <span>X-treme Ultinon pærer, som er kommet på markedet?

</span>De skulle give betydeligt bedre lys og samtidig være mere holdbare end Halogen -- men må af lidt firkantede bureaukratiske årsager ikke bruges, hvis bilen ikke er typegodkendt med LED-pærer.

Men er de lette at montere og indstille korrekt?
Og er det sådan, at man skal frygte, om bilen kan gå igennem syn med de pærer?

https://jyllands-posten.dk/livsstil/biler/ECE10291401/nye-forlygtepaerer-lyser-fremragende-men-maa-ikke-bruges/

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

14-02-2018 kl. 16:39

Bilen kan næppe synes, da de ikke er godkendt og sikkert er lette at afsløre.

Mht. at indstille, vil jeg tro, at et firma som Philips har styr på den del, så de umiddelbart kan monteres uden yderligere indstilling (forudsat at dine lygter i forvejen står rigtigt).

Forhåbentlig lykkes det for Philips at få dem godkendt hurtigt. De kæmper ihvertfald for det.

Johannes Gregersen

Johannes Gregersen
bruger siden
06-04-2005

15-02-2018 kl. 08:32

Spørgsmålet er jo lidt, om det faktisk er noget de tjekker (hvis man vælger et syns-firma med tilbud på 299 kr er der vel ikke mange minutter pr bil).

SÅ derfor efterspørger jeg om nogen har erfaringer

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

15-02-2018 kl. 11:19

Johannes Gregersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Spørgsmålet er jo lidt, om det faktisk er noget de tjekker (hvis man vælger et syns-firma med tilbud på 299 kr er der vel ikke mange minutter pr bil).

SÅ derfor efterspørger jeg om nogen har erfaringer

De er mig bekendt stadig meget nye på markedet, så det er nok begrænset med erfaringer.

De tænder jo lyset på bilen - og måler det - og det er formentlig meget tydeligt, at det ikke er standardpærer, så derfor forventer jeg, at de bliver opdaget.

Html.RenderPartial(MVC.Navigation.Shared.Views._bilbasenHeaderScriptsBundle);