Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvornår gør bilbasen noget ved de brugere som spammer?

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2013 kl. 20:38

Jeg synes at det er rigtig ærgeligt at der er få brugere som ødelægger hver en tråd i forummet, hvorfor sletter man dem ikke bare? På andre forums ville de ikke overleve 1 dag. Kom nu ind i kampen, selv om i ikke tjener penge på forummet. Mvh Mads Andersen www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-08-2013 kl. 20:36

Nu kender du tydeligvis ikke til hvordan man driver et forum, det gør jeg og dette er bestemt ikke en seriøs måde at gøre tingene på.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-08-2013 kl. 00:30

Hehe ja spam kan være mange ting.....kig grundigt efter i trådene...en "ny" trold som nogen kalder det, har vist sneget sig ind og samler opl. for at evt køre på andre.....tænkt godt over det inden i svare på en tråd der bliver måske lige lovlig lang....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

29-08-2013 kl. 14:54

Nå drenge.....har i snart fundet ud af hvem den nye spam troll er ?

Kan vel ikke være mere tydligt eller........

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

29-08-2013 kl. 15:33

Peter Sørensen

bruger siden
03-02-2010

skrev:
Hr. Hansen?

Peter det er næsten rigtigt :-) dog i kjole

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

29-08-2013 kl. 15:41

Jeg synes faktisk, at det er blevet bedre. Efter at man er blevet tildelt tilmeldingstidspunkt, så er det blevet noget nemmere at sotere "sabotørerne" fra. Og endelig er det meget tydeligt, at vi alle er blevet bedre til at ignorere disse og undlade at kommentere på deres, efter min mening, ofte bizarre indlæg og påstande.

Jeg tror en løsning kunne være, at man øjeblikkelig oplyser nye brugere af forum, at der er tale om mindre seriøse svar - når dette er tilfældet!

Dog har jeg stadig lidt medlidenhed med den ægte, blå KS, men kunne alligevel ikke lade være med at trække på smilebåndet over, at der er to KSér af forskellig dato i et indlæg:

http://www.bilbasen.dk/forum/teknik/vw-touran-14-tsi-motorlampe/28864

og at ingen af disse havde noget sagligt på hjerte. Det skal siges af den oprindelige, ægte KS aldrig deltog i debatten :-)

Men, jeg forstår så sandelig godt Mads! Hans side er efter min mening meget proffesionelt lavet og grundet vanens magt, bliver de fleste af os hængende her.

Det er faktisk synd!

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

29-08-2013 kl. 15:43

Peter Sørensen

bruger siden
03-02-2010

skrev:
Er han præst? :-)

Ja men vist ikke selv døbt :-)

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2013 kl. 15:46

Hej Joakim

Tak for de positive ord om e-bil.dk :-)

Som du selv er inde på, så er vanens magt meget svær at bryde, kender det selv.

Ps. på Søndag starter vores konkurrence :-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

29-08-2013 kl. 16:38

Skulle nogen være i tvivl om den "nye" spam mester der fylder op.....ja så kig på Frk hansens tråde....Hvis man ikke lige ve det kan man ikke se det....men kig nøje og grundigt efter.....

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2013 kl. 14:22

Rasmus Hougaard

bruger siden
20-08-2013

skrev:
Jeg kan ikke umiddelbart se det?

Prøv lige at læse dem fra frk. H..... Så tror jeg du kan se det:-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-08-2013 kl. 16:09

K B

bruger siden
11-09-2012

skrev:
Prøv lige at læse dem fra frk. H..... Så tror jeg du kan se det:-)

K B ikke mange har fattet hvad der foregår, kun nogle få. Det tegner lidt sort syns du ikke.....der er kun et at gøre, nemlig at overse indlæg og læse grundigt hvad de nye indlæg omhandler, om ting passer sammen eller ikke, men det kræver jo erfaring som det også gør med biler, så deet..........Jeg har før ladet det sive at nogen forsøger med disse indlæg at spame og gøre en eller 2 til grin, men ligemeget hjælper det....

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2013 kl. 18:42

T Nielsen

bruger siden
03-12-2009

skrev:
K B ikke mange har fattet hvad der foregår, kun nogle få. Det tegner lidt sort syns du ikke.....der er kun et at gøre, nemlig at overse indlæg og læse grundigt hvad de nye indlæg omhandler, om ting passer sammen eller ikke, men det kræver jo erfaring som det også gør med biler, så deet..........Jeg har før ladet det sive at nogen forsøger med disse indlæg at spame og gøre en eller 2 til grin, men ligemeget hjælper det....

Joo det ser da godt nok ikke særligt lyst ud:-) Vi ender jo nok med at skifte til Mads og hans e- bil:-) har da også været oprettet hos ham engang, men da var hans side lige startet. Det kunne da godt være man lige skulle finde kodeordet frem igen!

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2013 kl. 19:21

Yes det skulle du gøre, vi er bleven 300 flere brugere :-) du kan skrive sammen med.

Dette indlæg blev 30-08-2013 19:22 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-08-2013 kl. 19:34

K B

bruger siden
11-09-2012

skrev:
Joo det ser da godt nok ikke særligt lyst ud:-) Vi ender jo nok med at skifte til Mads og hans e- bil:-) har da også været oprettet hos ham engang, men da var hans side lige startet. Det kunne da godt være man lige skulle finde kodeordet frem igen!

Ja det er klart en mulighed...

Profil slettet

Profil slettet

31-08-2013 kl. 20:13

Det var dog pudsigt som en vis nyoprettet Christian Lang er voldsomt aktiv det øjeblik frk. Hansen gudskelov forsvandt ud i det blå ?

Profil slettet

Profil slettet

31-08-2013 kl. 20:33

Det må du vel vide bedst? har du ikke en 3-4 trolle profiler herinde ?