Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

16-09-2017 kl. 11:06

Ligner også umiddelbart et skodfirma udfra deres hjemmeside.

Men har dog aldrig hørt om det før eller været der.

Men kan se at Nærum afdelingen var det gamle Volvo/Saab hus i gamle dage.

Man kan jo ikke være specialister på 11 bilmærker samtidig.

Dette indlæg blev 16-09-2017 11:07 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

16-09-2017 kl. 11:08

Der er rigtigt mange ting i dit indlæg - jeg vil nøjes med at kommentere på et par stykker...



Trustpilot: Skal tages med adskillige vognlæs salt. Der har været rigtigt mange sager, hvor forretninger fik dårlige anmeldelser (de gode blev ikke godkendt), hvis de ikke betalte for et "abonnement" hos Trustpilot - og omvendt at dårlige anmeldelser kan fjernes for betalende kunder (som her).

Mht. forsikringsselskaberne, forsøger de at diktere en betydeligt lavere timepris hos værkstederne. De forsøger selvfølgelig at spare penge (i sidste ende kundernes penge), men presser de for hårdt, kan det blive en dårlig forretning for et værksted at udføre arbejde for forsikringsselskaberne - og det lader til, at Vestergaard har valgt at tage konsekvensen. Det synes jeg egentlig er forståeligt nok, selv om det er irriterende som kunde.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-09-2017 kl. 12:22

Tjaa, du får det til at lyde som om at jorden er gået under, ærligt talt så kan jeg ikke hidse mig op over det, Vestergaard driver en forretning, og de har så valgt ikke at servicere ALKA kunder, det er suverænt deres valg, find et andet værksted, den frie konkurrence afgør hvor kunderne kører hen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

17-09-2017 kl. 00:36

Alka er et lavbudget selskab. Det vides i skrivende stund at de ofte ikke udbetaler samme beløb til kunder som er normalt for andre selskaber !

Hvad Westergaard gør er deres sag. Er man utilfreds skifter man selvfølgelig værksted. Men man må også nogle gange selv sørge for at forhøre sig hvor lang tid der går mv.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

17-09-2017 kl. 11:03

Vi er nødt til at skille tingene ad.

At servicerer en kunde er en ting.
At repererer en skadet bil er en anden ting.

Autohuset Vestergaard vil selvfølgelig gerne SERVICERER biler for alle deres kunder, uanset forsikringsselskag.

Men ved en skade på en bil er det forsikringsselskabet der er kunden, og ikke bilejeren. Og her har Autohuset Vestergaard og ALKA så ikke nogen samarbejdsaftale.
Højst sansynligt fordi ALKA ikke vil betale den pris som Autohuset Vestergaard forlanger.

Til daglig bestemmer jeg selv hvem der skal servicerer min bil, det har noget med tillid at gøre.
Men ved en eventuel skade er jeg fløjtende ligeglad med hvem der laver den.
Hvis det ikke er gjort ordenligt skal det bare laves om, og det er forsikringsselskabet der skal betale regningen

Jeg har så selv valgt mit forsikringsselskab, og det har også noget med tillid at gøre.

Til orietering er det IKKE ALKA.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg