Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Zafira eller C4 Grand Picasso ?
Profil slettet
31-05-2008 kl. 14:46
Vi skal købe en af disse modeller som diesel eller benzin i en snarlig fremtid. Har nogen her gode eller dårlige erfaringer med disse 2 modeller?
Mvh
Vibeke
Profil slettet
31-05-2008 kl. 17:03
Hej Tommy
Tak for dit svar på min forespørgsel. Vi er meget begejstrede for designet på C4 Grand Picasso men også meget bekymrede for kvaliteten på lidt længere sigt. Vi har brug for en bil der starter hver dag og forventer ikke at udskifte den før om tidligst 5 år. Til den tid vil en Zafira vel alt andet lige kunne sælges til en væsentlig bedre pris end en Citroén?
Handler vi med forstand bliver det en Zafira men med hjertet er der ingen tvivl om at det SKAL være en C4 Grand Picasso.
Mvh Vibeke
Tak for dit svar på min forespørgsel. Vi er meget begejstrede for designet på C4 Grand Picasso men også meget bekymrede for kvaliteten på lidt længere sigt. Vi har brug for en bil der starter hver dag og forventer ikke at udskifte den før om tidligst 5 år. Til den tid vil en Zafira vel alt andet lige kunne sælges til en væsentlig bedre pris end en Citroén?
Handler vi med forstand bliver det en Zafira men med hjertet er der ingen tvivl om at det SKAL være en C4 Grand Picasso.
Mvh Vibeke
Profil slettet
31-05-2008 kl. 17:17
Har man råd ? så tager man lige den bil man bedst kan lide, det skal ikke altid være så "teknisk" men jeg kan ikke se den store forskel og ville nok vælge Opel Zafira grundet bla. udfra test i div. motorblade, jeg har ikke kørt i den nye C4 kun den gamle Picasso.