Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

X5 og Touran

F. S.

F. S.
bruger siden
18-04-2007

24-01-2008 kl. 16:13

Hejsa Her er blot et indlæg med lidt roser til BMW X5 og VW Touran (med dsg). Arbejder som assurandør og derfor har jeg et relativt stort kørselsbehov. (Omkring 45.000 årligt).. Det vigtigste når man køber bil er at handle til den rigtige pris og købe en bil som ikke taber for mange penge i den periode man har bestemt sig for at have den. Alt for mange går ud og køber bil hos en forhandler uden først at se på hvor hurtigt den pågældende bil mister sin værdi.. Min anbefaling til de som kører mange kilometer er at købe en VW Touran 2.0 DSG på gule plader. Mine erfaringer er at jeg har kunnet køre et års tid i dem og stadig få det samme som jeg gav. Det skyldes udelukkende at jeg har købt privat og til en fornuftig pris. Det at købe privat er jo problemfrit når man blot køber en bil der stadig har fabriksgaranti.. Køb en bil der er 1,5 år gammel, så har du stadig ½ års fuld fabriksgaranti.. Tourannen har iøvrigt en fantasisk komfort og VW's DSG gear er virkelig noget der duer! Lige nu har jeg en BMW X5 3,0 D steptronic. Det er indtil videre også en bil der kan anbefales. Super komfort og økonomisk flotte 10.57 km. pr. liter diesel... Håber nogen har kunnet bruge mine erfaringer! Køb privat og køb så en bil med min. 6 mdr.'s fabriksgaranti tilbage.. Så er du godt på vej til en handel som ikke er helt tosset.! God fornøjelse..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

F. S.

F. S.
bruger siden
18-04-2007

03-02-2008 kl. 00:20

Det er vel en kombination af begge dele.. handlede til en god pris og solgte til den rigtige pris..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg